Netwerk probleem op notebook met xircom zooi.
-------------------------------------------
Mijn baas heeft vandaag een nieuwe notebook +xircom 3 in 1 kaardje gehaald.
Het lukte hem niet om die pcmcia kaard te installeren,dus werd ik geroepen en moest die xircom ding installeren.
Dat is gelukt(niet met setup maar met oem-install style).
Daarna een ip adress gegeven die gebruikt kon worden op onze netwerk (192.168.1.99)
Netwerk was zichtbaar en alles was vet OK.
10 minuten later werd er gevraagt of ik zijn oude outlook express 4 mail wilde overzetten naar zijn nieuwe notebook.
Ik zoeken naar die outlook dir wat om mijn thuis netwerk gewoon onder:
C:\WINDOWS\Application Data\Identities\{3E795908-E84F-46E4-961D-43AEA80DC32B}\Microsoft\Outlook Express
Staat stond daar ergens anders(Onder internet en news dir ofzo)
Dir overgepompt naar notebook via netwerk en outlook express 5 opgestart en op import optie gedrukt enz,maar outlook weigert mail+mail mappen te importerren(WTF????Heb ik op mijn thuis netwerk nooit last van gehad)
Na een paar keer rebooten merkte ik dat ik geen netwerk passw meer hoeft intevullen(Helemaal geen win98 pasw meer).
En ik kon geen netwerk verbinding meer maken met andere pc's.
WTF is het probleem>??????
Problemen op notebook:
1)Geen netwerkpasw word er gevraagt +Geen netwerk verbinding(Ik kan wel andere pc's pingen).
2)Outlook express 5 wil niet outlook express 4 mail+mappen importeren.
Kunnen jullie mij helpen?
Ik werk daar net 3 dagen en ik kan die problemen van mijn baas niet eens oplossen.
-------------------------------------------
Mijn baas heeft vandaag een nieuwe notebook +xircom 3 in 1 kaardje gehaald.
Het lukte hem niet om die pcmcia kaard te installeren,dus werd ik geroepen en moest die xircom ding installeren.
Dat is gelukt(niet met setup maar met oem-install style).
Daarna een ip adress gegeven die gebruikt kon worden op onze netwerk (192.168.1.99)
Netwerk was zichtbaar en alles was vet OK.
10 minuten later werd er gevraagt of ik zijn oude outlook express 4 mail wilde overzetten naar zijn nieuwe notebook.
Ik zoeken naar die outlook dir wat om mijn thuis netwerk gewoon onder:
C:\WINDOWS\Application Data\Identities\{3E795908-E84F-46E4-961D-43AEA80DC32B}\Microsoft\Outlook Express
Staat stond daar ergens anders(Onder internet en news dir ofzo)
Dir overgepompt naar notebook via netwerk en outlook express 5 opgestart en op import optie gedrukt enz,maar outlook weigert mail+mail mappen te importerren(WTF????Heb ik op mijn thuis netwerk nooit last van gehad)
Na een paar keer rebooten merkte ik dat ik geen netwerk passw meer hoeft intevullen(Helemaal geen win98 pasw meer).
En ik kon geen netwerk verbinding meer maken met andere pc's.
WTF is het probleem>??????
Problemen op notebook:
1)Geen netwerkpasw word er gevraagt +Geen netwerk verbinding(Ik kan wel andere pc's pingen).
2)Outlook express 5 wil niet outlook express 4 mail+mappen importeren.
Kunnen jullie mij helpen?
Ik werk daar net 3 dagen en ik kan die problemen van mijn baas niet eens oplossen.
Thy will see the light...