situatie; ik heb een netwerk met 2 2000 servers en een aantal werstations met XP. Nu heb ik de ms vpn server geinstalleerd op de niet-pdc server. Goed, intern werkt het, ik vul een username in met rechten op inbellen en het correcte password en hij belt in op de server en maakt verbinding. Echter, wanneer ik dit op een andere locatie doe zegt ie dat hij connecting en gaat daarna direct door naar de wachtwoordverivicatie. Hier blijfie echter 1 minuut lang op staan en daarna geeftie error 
op de locatie waar ik probeer de vpn te benaderen staan de poortinstellingen e.d goed, de computer is nl. DMZ. De server staat achter een Alcatel speedtouch modem [tweaked] en heeft alle poorten doorgemapt naar deze server. Ook staat er in het log van de server niets, wat inhoudt dat de user dus compleet niet de server kan bereiken.
Zou iemand mij een tip van de hand kunnen doen hoe ik dit probleem op zou kunnen lossen?
code:
1
| Error 721: The remote computer did not respond |
op de locatie waar ik probeer de vpn te benaderen staan de poortinstellingen e.d goed, de computer is nl. DMZ. De server staat achter een Alcatel speedtouch modem [tweaked] en heeft alle poorten doorgemapt naar deze server. Ook staat er in het log van de server niets, wat inhoudt dat de user dus compleet niet de server kan bereiken.
Zou iemand mij een tip van de hand kunnen doen hoe ik dit probleem op zou kunnen lossen?