Ik heb een oude (nouja..) laptop gekregen waar nog win95 opstond en een heleboel rotzooi, dus even geformatteerd en win98(2nd edit.) installeren.. Geen probleem.. Alleen als ie windows voor de eerste keer op wil starten krijg ik de errror 'Beschermingsfout van Windows. U dient de computer opnieuw op te starten.'
Veilige modus kom ik wel gewoon in, maar wat ik ook probeer windows wil niet starten.. Er lopen wel een aantal andere topics hierover dus er zijn meer mensen die dit probleem (gehad) hebben.. Er wordt daar echter bijna alleen maar geadviseerd om te formatteren, maar dat heb ik dus net al gedaan.. Ook geheugen etc. kan het haast niet aan liggen omdat win95 vanochtend nog wel goed functioneerde...
Iemand een ideetje? Het gaat trouwens om een Intel p233...
Veilige modus kom ik wel gewoon in, maar wat ik ook probeer windows wil niet starten.. Er lopen wel een aantal andere topics hierover dus er zijn meer mensen die dit probleem (gehad) hebben.. Er wordt daar echter bijna alleen maar geadviseerd om te formatteren, maar dat heb ik dus net al gedaan.. Ook geheugen etc. kan het haast niet aan liggen omdat win95 vanochtend nog wel goed functioneerde...
Iemand een ideetje? Het gaat trouwens om een Intel p233...