Ik ga volgende week een Gforce II MX kopen(hercules,retail versie)en die wil ik graag oc'en.Maar wat voor koeling heb ik dan nodig?
ja, wil ik ook wel even weten :-)
Geen inspiratie
Verwijderd
www.oc-shop.com
Daar hebben ze een blue orb voor op geforce kaarten
Das de beste die je ken hebben
40 piek ofzo
Daar hebben ze een blue orb voor op geforce kaarten
Das de beste die je ken hebben
40 piek ofzo
fritske, ik hep die foto's al eerdur gezien jij wil zekur showe... nah vink nie errug joor, best kewle coolers.
ennuh, voor OC-en,
ik hep un stevig blazende 486 koelur durop gedouwd.., en je ken nog RAM-heatsinkjes hale bij oc-shop.nl
ennuh, voor OC-en,
ik hep un stevig blazende 486 koelur durop gedouwd.., en je ken nog RAM-heatsinkjes hale bij oc-shop.nl
I see dead pixels...
Verwijderd
Waarom moet alles toch gehaald worden bij oc-shop.nl? Ga zelf eens knutselen, zoals de gast van die fotos heeft gedaan. Hij heeft het erg slim aangepakt, want hij heeft zijn GEHEUGEN actief gekoeld en niet zijn core. Met het verhogen van de core snelheid is toch geen fps verhoging te behalen, maar met het opschroeven van het geheugen des te meer. Kick ass job! Haal gewoon een socket7 koeler, en plak die op je 4 geheugen chippies. Klaar is kees, of rob, of nico, of wie er ook maar mee bezig is.
Verwijderd
jotheman, dat krijg je als je telkens dezelfde vragen voorbij ziet komen.;)
Hateway, ik ben het helemaal met je eens: je bent een tweaker of je bent het niet.>:)
Hateway, ik ben het helemaal met je eens: je bent een tweaker of je bent het niet.>:)
Pagina: 1