Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 12:24 ]
Verwijderd
ik heb er geen ervaring mee, maar als de afmetingen hetzelde zijn als de 160 dan moet het lukken denk ik zo
Proberen zal iets moeilijker gaan, de P1 233MMX (uit mn sig) heeft het huidige koelblok erop vast gelijmt zitten. dus proberen gaat niet zolang Thermaltake niet heeft gemaild over een fannetje van een chromeorb (een van de bladen is eraf gevlogenVerwijderd schreef op 20 December 2002 @ 12:24:
klinkt logisch, maar is het ook: PROBEREN, je hebt vast nog wel ergens een oud socket 7 bordje liggen.
dus ik wil eerst weten of hj er theoretisch op zou passen zonder de core te verneuken
[ Voor 9% gewijzigd door MewBie op 20-12-2002 12:32 ]
*beeeeep*
Verwijderd
Je zou de vriezer truuk kunnen proberen, leg 'm er een nacht in en je pakt de koeler er zomaar af. Het is mij gelukt met een gf1 toendertijd...MewBie schreef op 20 December 2002 @ 12:30:
[...]
Proberen zal iets moeilijker gaan, de P1 233MMX (uit mn sig) heeft het huidige koelblok erop vast gelijmt zitten. dus proberen gaat niet zolang Thermaltake niet heeft gemaild over een fannetje van een chromeorb (een van de bladen is eraf gevlogen)
ik zal t onthouden om m in de vriezer te leggen als hij eraf moet, maar dat kan pas als we een nieuwe fan hebben voor in onze chrome orb (thermaltake is zo traag als dikke stont met mailtjes, heb er zo langzamerhand al 5 gestuurd), zodat we de koelers kunnen switchen.Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 12:32:
[...]
Je zou de vriezer truuk kunnen proberen, leg 'm er een nacht in en je pakt de koeler er zomaar af. Het is mij gelukt met een gf1 toendertijd...
Maar zou de Pentalhpe 155 nou wel of niet op een Socket7 passen?
*beeeeep*
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10