Toon posts:

[Win2K] Montor niet in stand by als PC is gelockt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Win2000 SP3 met alle laatste patches, en heb m'n standby tijd van m'n monitor ingesteld op 10 minuten. Dit werkt perfect als je gewoon op je desktop zit en je PC niet gelockt hebt.
Maar als ik mijn PC lock, dan werkt dit niet meer. Iemand een idee?

Het is vast wel een keer eerder langs gekomen, maar ik kan 't nergens vinden... Indien mensen gaan zeggen UTFS: been there, done that... Daarom dit topic, want eigelijk vind ik het wel een irritant probleem.

Ohja, voor het geval het misschien uitmaakt: ik draai de nieuwste nVIDIA-drivers, gedownload van de FTP van nVIDIA.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
zet je je monitor toch gelijk uit als je win2k locked

https://discord.com/invite/tweakers

Verwijderd

maar dat was niet de bedoeling denk ik :)

ik zou het niet weten, ik lock m'n win2k eigenlijk niet.
en als ik het wel doe, zet ik zowieso m'n monitor uit

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ben blijkbaar dus de enigste die dit probleem heeft... Nouja, ik zal MS eens ff mailen ofzo, misschien dat hun het wel weten :)

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb precies hetzelfde probleem............

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
enigste = enige :P frequently voorkomende NL fout :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 12:21:
Ik draai Win2000 SP3 met alle laatste patches, en heb m'n standby tijd van m'n monitor ingesteld op 10 minuten. Dit werkt perfect als je gewoon op je desktop zit en je PC niet gelockt hebt.
Maar als ik mijn PC lock, dan werkt dit niet meer. Iemand een idee?

....
1 vraagje:

Gaat hij wel op standby als je niet ingelogd bent? (Dus na opstarten gewoon 10minuten wachten dus)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 22:21:
[...]

1 vraagje:

Gaat hij wel op standby als je niet ingelogd bent? (Dus na opstarten gewoon 10minuten wachten dus)
Dat weet ik niet, ik ben altijd gewoon ingelogd.

Maar de PC's @ de UvT zijn dat vaak niet, en daarvan weet ik eigelijk niet of ze dan wel in stand-by gaan...

Zal er volgend jaar eens op letten :)

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 22:21:
[...]

1 vraagje:

Ja mijn geval gaat m'n monitor wel standby als ik ingelogd ben, maar zodra ik uitlog / m'n pc lock gaat ie niet meer standby :(

[ Voor 5% gewijzigd door Aike op 24-12-2002 13:11 ]

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Verwijderd

Lord of the Pentium schreef op 24 december 2002 @ 13:10:
[...]

Ja mijn geval gaat m'n monitor wel standby als ik ingelogd ben, maar zodra ik uitlog / m'n pc lock gaat ie niet meer standby :(
Je bent zeker ingelogd met administrator-rechten? (maar niet met "Administrator-account dus)

Probeer 't volgende eens:

Zorg ervoor dat alleen 't 'Administator'-account de 'administrator'-rechten heeft.

Log in als 'Administrator' en zet vervolgens de 'energie-besparende opties'/'Energy saving features'

Geef je gebruikers-account de rechten terug.

Herstart en check eens.

Als dit niet werkt, zal ik de registry key eens opzoeken, kan je meteen de kleur van 't inlogscherm veranderen.

Heb nu geen tijd meer, moet aan 't (verplichte |:( ) kerstdiner :(

Verwijderd

Topicstarter
*SCHOP*

Want heb nog steeds hetzelfde probleem. :)
Pagina: 1