Toon posts:

laptop scherm-verbindingen repareren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een laptop gekocht (een 2de hands) van een meneer. Het viel me al op dat de verbindingen tussen scherm en laptop gebarsten waren. Meneer verzekerde mij dat het verder geen problemen zou opleveren.

Nu is de linker verbinding half uit elkaar gevallen. Elke verbinding bestaat uit twee schroefjes met moertjes. Een moertje is met de verbinding eraf gevallen en er is nog 1 moertje plus schroefje over. Maar ik krijg het schroefje niet op zijn plaats ... het lukt me niet om het schroefje er recht in te krijgen.

Ik weet dat ik die man ook kan opbellen en een oplossing/alternatief bespreken. Maar is het waard om dat ene schroefje weer op een of andere manier erin te krijgen. Zo ja, wat kan ik dan het best doen, de scherm helemaal losschroeven?

Verwijderd

ik zie het niet helemaal voor me, hebbie pick?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, helaas niet .... om het simpel uit te leggen, een van de schroeven waarmee het scherm aan de monitor zit ligt eruit maar ik krijg em er niet goed in ... waarschijnlijk moet ik het hele scherm losschroeven, en ik wil weten of dat dan idd helpt of niet?