Energy's proxy

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik vraag hierbij aan iedereen die ook wel aan een weekflush mee wil doen om te flushen op de proxy van Energy.

Het is daar veelste rustig, er zijn nog maar 9 flushers.

Hij flusht elke Zondag (niet vandaag).
Kom op, help die jongen eens :)

Verwijderd

ik zit eral...

Verwijderd

Waarom willen mensen nu weer week-flushes doen? We hadden toch afgesproken om niets meer te sparen om zo te kijken wat we elke dag kunnen halen? ELK team kan toch een dag in de week flushen? Daar is toch niets bijzonders aan? Fijn, dan sta je elke zondag op 1... Boeiend.

• Goingin
Uhh......ik wil niet zeggen dat je dom lult :)
want dat doe je wel (oeps :))

Als je niet wilt, dan doe je het toch niet, allemaal eigen keus.

Verwijderd

Hmmm,

ik flush bij Dsmarty, ook goed?

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Ik vind dat kurzweil wel gelijk heeft,
We hebben eigenlijk afgesproken om niet meer te gaan sparen, dat onze gemiddelde dagelijkse score ervan omhoog gaat.

Het viel mij vandaag trouwens vies tegen zeg, ik had toch wel 700k verwacht, nu iedereen weer normaal mee graast.
naja, we zien morgen wel.

/me hoopt morgen in de top 25 te zitten !

• source
  • Laatst online: 24-04 14:51
wanneer is eigelijk de volgende MEGAflush? daar wil ik eigelijk liever voor sparen..!!?

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

source: het was juist de bedoeling om voorlopig niet voor megaflussen te gaan sparen, en die zondagflus is gewoon in plaats van de oude maandagflus.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

Goingin -> HAHA, beweer je dat ik dom lul en dan zeg je dit:
Als je niet wilt, dan doe je het toch niet, allemaal eigen keus.
Dit is een gezamelijk doel, niet sparen zodat we kunnen zien wat we elke dag kunnen halen. Als ik er voor kies om niet te sparen maar verder doet iedereen dat wel, dan lukt het dus niet. Het is dus NIET alleen aan mij om te beslissen.

En Rico-Burn, weet je hoe het komt dat het vies tegen viel? Dat komt door al die mensen die na de MF gewoon de proxies nog gebruiken. En die staan op maand of week-flushes. We zijn zo dus geen stap verder.

Verwijderd

Wat is het adres van die proxy van energy?

alvast bedankt

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-05 12:11

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Moet je even op http://dpc.tweakers.org kijken...

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Chakotay,
¿¿¿wat is er mis met de MaandagFlush???
is iig handiger met BedrijfsFlushers...
MaandagFlush = DinsdagResultaat!!

Join TeamBVD!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
proxy.dsmarty.com flushed elke eerste maandag van de maand. Mensen die dus niet zo heel extreem veel blokjes genereren kunnen dus beter op deze proxy flushen dan op een van de week-proxy's, zo kom je nog eens in de maand redelijk hoog in de stats.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

pvdeijnd.icts.tue.nl flushed ook iedere maandag.

Virussen? Scan ze hier!

• redwing
  • Laatst online: 18:31
Helemaal mee eens blimmel.

Je zult trouwens nooit krijgen dat iedereen dagelijks flushed, en je zo dus iedere dag zo hoog mogelijk in de stats staat. Ik moet hier op mijn werk b.v. via e-mail flushen en fetchen, en dat ga ik dus niet iedere dag doen. Ik spaar dus meestal een hoop blokjes op en stuur dat dan tegelijk weg zodat ik maar 1 keer werk heb. En zo zitten er natuurlijk meer bij. Daarnaast heb je nog de mensen die sparen om een keertje in de top10 te komen omdat ze dat anders nooit halen.

[removed]

Verwijderd

Dat mensen hun blokjes onregelmatig insturen is voor onze dagelijkse statistieken niet zo'n groot probleem, mits dit op voldoende verschillende dagen gebeurd (en onze proxy's zorgen dat dit dus wel op een en dezelfde dag gebeurd :( )
:) Dus als iedereen nu gewoon zelf een dag prikt, dan krijgen we wel onze verdiende dag-rating. :)
...
Tenminste als de spaarders niet net al hun blokjes hebben gedumpt voor een megaflush.

• Goingin
Kurzweil:

Ja, dat dacht ik ook toen ik het gepost had :)
maar.......zo hebben we ook weer wat te lachen he ;)

Maar kijk, je kunt wel iedereen gewoon laten flushen maar die uitslagen zijn altijd anders:
De ene keer doet hij wat langer over je blokjes dan de andere keer, en als er steeds weer nieuwe leden bijkomen dan gaat het omhoog (niet verkeerd :)), dus wat heb je eraan?
Ja, het is leuk om te zien, maar je kan toch niet zeggen van:
"maar wij doen xxx blokjes per dag" want dat kan je niet weten.

(misschien zit ik toch in jullie ogen behoorlijk uit mijn nek te lullen want ik kan wat ik bedoel niet uitleggen zoals ik dat wil :))

[samengevat]
Blijven kraken en flushen, waar dan ook :)
[/samengevat]

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

ik zal ook blijven sparen; zowel voor week- als maandflushes. Ik kan de argumenten voor dagflushen best begrijpen maar als ik alleen al naar mijn eigen situatie kijk, Ik heb zowel geen tijd als zin om elke dag te flushen. Bovendien bespeur ik NU AL verveling onder veel trouwe koeien omdat er niks spannends meer op het menu staat tot september. Het aantal leden en ook de dagelijkse inbreng zal heus blijven stijgen. Misschien dat alleen de zondag- en maandagflushen al genoeg voor no.1 opleveren (je weet het niet he?)
maar goed. Ik wacht de situatie nog ff af, en organiseer als ik denk dat er voldoende animo voor is, zelluf wel een spaaractie of zo ( eigen willetje)

Kaboem

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Eerst zijn ze ons(wij spaarders) dankbaar voor de 3 dagen #1 positie... en nu mogen ze ons niet meer... lekker hoor ;)

Verwijderd

Als we nu 1 betrouwbare proxy op sparen zetten. Kunnen we aan de stats zien hoeveel animo er is voor sparen. En kan als de buffer groot genoeg is, een door trek datum worden afgesproken. En andere proxy's doen week flushes en maand flushjes.
Als er op deze manier keuzes gegeven wordt is iedereen baas over eigen blokken en delen die hardste schreeuwers niet de lakens uit.

• redwing
  • Laatst online: 18:31
Ik zal iig altijd een paar weken blijven sparen voordat ik ga flushen, en dan is het wel zo leuk als er meerdere tegelijk (dus niet zo massaal als de afgelopen MF) flushen. Met de aantallen blokjes die we nu halen heb je niet zo heel veel nodig om met wat extra blokjes op 1 te komen. Ik vind dus wel dat er geen massale flushactie moet komen om te zien hoe hoog we staan als er niemand spaart. Maar degenevoor wie het handiger is om toch al los te flushen kunnen naar mijn idee best een dag afspreken (b.v. de aloude maandagflush) waarmee we toch af en toe weer op 1 staan.

[removed]

Pagina: 1