Ik heb een klein probleem met het aanmelden van een client (Win2000Pro, Outlook 2000) bij een Exchange server (Win2000Server, Exchange 2000). Wanneer ik op de client pc een nieuwe outlook account wil aanmaken voor de exchange server, geeft hij na het invullen van de servernaam en gebruikersnaam een melding dat hij de exchange server niet kan vinden. Dit terwijl ik wel toegang heb tot de server en ik wel gewoon kan browsen door de netwerkomgeving. Ping naar de server en dns server is ook geen probleem.
Heb al de gebruikersnaam en computer naam weggegooid uit de active directory en opnieuw netwerk identificatie gedaan op de client. Het aanmelden ging zonder problemen. De gebruikersnaam heeft netjes een e-mail adres toegewezen gekregen van de exchange server.
DNS, DHCP staan allen goed ingesteld.
Heb al de gebruikersnaam en computer naam weggegooid uit de active directory en opnieuw netwerk identificatie gedaan op de client. Het aanmelden ging zonder problemen. De gebruikersnaam heeft netjes een e-mail adres toegewezen gekregen van de exchange server.
DNS, DHCP staan allen goed ingesteld.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 11:58 ]