specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
maja daar klopt idd geen zak van.
Je moet ff snel rebooten en in je bios kijken welke temp er staat. Ik heb ook dat 1 sens 11c zegt, 1 doet 127 en 1 is goed, die geeft mijn cpu temp 31C weer
Je moet ff snel rebooten en in je bios kijken welke temp er staat. Ik heb ook dat 1 sens 11c zegt, 1 doet 127 en 1 is goed, die geeft mijn cpu temp 31C weer
Verwijderd
Niet rebooten, flink stressen, dan meteen op de reset knop drukken en dan 2 tot 10 graden bij de temp optellen. Als je pc niet zo snel in de bios komt moet je er meer bij optellen.
Stressen is:
8 uur alleen maar BurnK7
Niets meer, niets minder!
En dat progje is toch wel te vinden op de site van MSI? Ik heb geen MSI mobo dus kan ff niet meer op de naam komen, maar dat progje van MSI is wel heel standaard.
Stressen is:
8 uur alleen maar BurnK7
En dat progje is toch wel te vinden op de site van MSI? Ik heb geen MSI mobo dus kan ff niet meer op de naam komen, maar dat progje van MSI is wel heel standaard.
Verwijderd
Of je neemt een DPC ProgjeVerwijderd schreef op 20 december 2002 @ 11:57:
Niet rebooten, flink stressen, dan meteen op de reset knop drukken en dan 2 tot 10 graden bij de temp optellen. Als je pc niet zo snel in de bios komt moet je er meer bij optellen.
Stressen is:
8 uur alleen maar BurnK7
Kijk ook even in de compatibility lijst van MBM 5.
Ik kan geeneens een cpu temp zien van m'n cpu op m'n BD7II-Raid

(dit ligt aan het moederbord zelf!!)
Ik kan geeneens een cpu temp zien van m'n cpu op m'n BD7II-Raid
(dit ligt aan het moederbord zelf!!)
[ Voor 18% gewijzigd door Gman op 20-12-2002 13:32 ]
kijk anders ff in sisoft sandra, daar staan ook de temps in als je kijkt bij de specs van je mobo
Still King
hmm heb ondertussen een cd'tje van een maar geleend die hetzelfde moederbord heeft, proggie deraf gehaald en blijkbaar deed MM5 het toch goed want dat progamma'tje wat der bij zit geeft precies dezelfde temps aan...
beetje vreemd met zo jopie goedkopie koeler maarja, als die 2 proggies het aangeven en m'n bios ook dan zal het wel kloppen
tnx voor de hulp i.i.g.
beetje vreemd met zo jopie goedkopie koeler maarja, als die 2 proggies het aangeven en m'n bios ook dan zal het wel kloppen
tnx voor de hulp i.i.g.
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Pagina: 1