"May our framerates be high and our temperatures low."
Just as Good
Bij mijn Iiyama is er ook al wel eens regenwater in gekomen, na wat opdrogen deed ie het weer
Verwijderd
Jah, water is iets anders dan koffie. In de koffie zat suiker en melk en ik denk dat mijn monitor dat niet lekker vindSwop1200 schreef op 20 december 2002 @ 11:32:
Goed en lang (vooral lang!) laten drogen! Daarna gewoon proberen aan te zetten!
Bij mijn Iiyama is er ook al wel eens regenwater in gekomen, na wat opdrogen deed ie het weerSucces!
Btw, heb de monitor op zijn kop gezet zodat hij de resten koffie uit kan spugen en hij het niet verder inslikt. maandag maar eens even opendraaien en kijken of hij nog te reanimeren is.
[ Voor 19% gewijzigd door Deem op 20-12-2002 11:37 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Op laten drogen en proberen maar de kans zit denk ik onder de 50% dat hij het gaat doen.
Verwijderd
zeg dan fucking niks...Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 16:23:
koop een nieuwe.
Verwijderd
optie 1:maar de moinitor is toch van de baas zet hem gewoon maandag aan doet ie ut niet bel it beheer ofzo.
optie 2:maar is de moinitor van jezelf dan zou ik hem open maken [voorzichtig] en hem schoon maken met wattestaafjes en alchol. en dan laten drogen en dan aanzetten.
alcohol?! op elektronica? niet doenVerwijderd schreef op 20 december 2002 @ 16:46:
hoe zo melk geleid geen stroom volgen mij en suiker ook niet zijn bijde molculaire stoffen als het nu zout geweest zou zijn dan gaat het mis.
optie 1:maar de moinitor is toch van de baas zet hem gewoon maandag aan doet ie ut niet bel it beheer ofzo.
optie 2:maar is de moinitor van jezelf dan zou ik hem open maken [voorzichtig] en hem schoon maken met wattestaafjes en alchol. en dan laten drogen en dan aanzetten.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
na een dag waren de toetsen niet meer in te drukken.... terwijl ik meteen het toetsenbord onder de kraan heb gedaan
Verwijderd
Je kunt proberen schoon te maken, maar kijk uit voor de hoge spanning die op de monitor blijft staan...(ook als de stekkerd dr uit is, werkt net als bij een tv)
Verwijderd
De truuk is dat je hem helemaal uit elkaar moet halen. Dan zie dat er een soort " stapeltje zacht plastic printplaatjes" (vergeef me de techno-n00b babbel: ik probeerde ook maar wat uit) met contactpuntjes in zit. Die zul je uit elkaar moeten halen en heel voorzichtig schoon moeten maken/weken. Daarna opdrogen, en als je mazzel hebt doet ie het nog (zoals bij mijn laptop). Het is een hoop werk , maar het was het wel waard voor mijn oude VAIOotje.Mooya schreef op 20 December 2002 @ 19:13:
een collega heeft een keer koffie met suiker over zijn toetsenbord heen gegooid..
na een dag waren de toetsen niet meer in te drukken.... terwijl ik meteen het toetsenbord onder de kraan heb gedaan
Verwijderd
Localhost is where the heart is
succes
JB
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:12
suc6 in ieder geval
* offtopic Gooi er wat whisky achteraan, gezellige kerst voor de monitor
mag ik vragen waar je werkt want dan kan ik alvast een nieuwe monitor gaan bestellennaimed schreef op 22 december 2002 @ 01:44:
Thnx, allemaal joh! ik ben nu aan het genieten van mijn vakantie en als ik terug ben op mijn werk (ben stagaire systeembeheerder) dan zal ik er nog eens naar kijke.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
hahahah, nou vooruit dan, werk bij Xerox document house.talin schreef op 22 december 2002 @ 02:10:
[...]
mag ik vragen waar je werkt want dan kan ik alvast een nieuwe monitor gaan bestellen
Nou, anders ik wel...!Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 12:48:
ik dacht echt dat ie kapot was
Verwijderd
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Dankzij onze goede zorgVerwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 12:48:
ik dacht echt dat ie kapot was
Just as Good
Loop daar stage joh, en daar is in en uitgifte van hardware en software een van mijn taken. Dus als er iets kapot is moet ik een vervangend onderdeel bestellen, dus ook mijn eigen monitorThe Real Falcon schreef op 08 January 2003 @ 11:14:
Ik vind het aan de ene kant een beetje raar dat jij een nieuwe moet bestellen?... moet IT dit niet doen voor jouw?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Hij werkt alD-RiSe schreef op 08 January 2003 @ 14:28:
afspoelen met water en dan laten drogen?
Dit topic is gesloten.
![]()