Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue
En hoe gaat ons team heten?
Gewoon weer bredasekoeiebende?
Of dit keer een leukere naam?
En zal ik dan maar gaan beginnen met een site te bouwen voor ons team?
Lekker nuttig hé!
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Verwijderd
Je kunt dan op je PerProxy de leden sorteren bij "byhost" door de IP adressen om te zetten.
Voor mensen met een flexibel IP kun je dan het best een aparte proxy op je proxybak erbij zetten die op een andere poort luistert, en doorflusht naar je hoofdproxy vanaf een geforceerd IP. Zo lijken mensen met een Flexibel IP ook een vast IP te hebben, en houd je je stats makkelijk te onderhouden en overzichtelijk.
Ik heb nooit mee gedaan met RC5-64.Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 10:12:
is hier geen faq over??
volgens mij gaat dit namelijk gewoon hetzelfde als bij rc5-64
Dus zou je zo vriendelijk kunnen zijn om te vertellen hoe ik dit kan instellen?
Op d.net kan ik helaas niks vinden. Of ik ben verkeerd aan het zoeken geweest
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
BredaseKoeieBende is leuk genoegtijgermobiel schreef op 20 december 2002 @ 10:26:
hoi broer
En hoe gaat ons team heten?
Gewoon weer bredasekoeiebende?
Of dit keer een leukere naam?
En zal ik dan maar gaan beginnen met een site te bouwen voor ons team?
Lekker nuttig hé!
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
te downloaden bij http://www.distributed.net/download/proxies.html
en om statistieken te maken kan je ppstats gebruiken.
te vinden in het ppstats topic hier in [DPC] (hierbij heb je nog wel perl nodig en nog een prog voor de grafieken (ben even de naam kwijt))
[ Voor 23% gewijzigd door job op 21-12-2002 01:44 ]
je hebt geen hack nodig.MM- schreef op 21 December 2002 @ 16:22:
En dan moet je even die hack zoeken als je .gif plaatjes wilt makenOf gebruik pgn of hoe heet het ookalweer.
gewoon je gifjes hernoemen naar png en het werkt.
ook bij animated gif
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
nee, dat bedoel ik ook niet.Chaos schreef op 21 december 2002 @ 16:43:
Uhhm, dat IE content-types compleet negeert zorgt er nog niet voor dat PNG hetzelfde is als GIF hoor.
maar ppstats werkt alleen met png bestanden.
als je dus je gif bestanden hernoemt naar png kan je dus ook bewegende plaatjes gebruiken.
het heeft dus niets te maken met ie, maar met ppstats.
ppstats wil alleen gebruik maken van png bestanden.
hiervoor kan je dus gebruik maken van ppstats.bitwizz schreef op 23 december 2002 @ 23:30:
Oke ik krijg nu alle blokjes binnen in mijn perproxy. Maar weet iemand hoe ik verschilende subteamleden kan vertellen wat hun hebben gedaan voor het subteam?
daar kan je aan elk ip adres een nickname koppelen.
en ppstats maakt er een grafiekje van.
als je dus je gif bestanden hernoemt naar png kan je dus ook bewegende plaatjes gebruiken.
Zodra je een plaatje de extensie .png geeft stuurt de webserver het plaatje op als zijnde "image/png", IE negeerde deze header toch al... dus dan maakt dat niets uit. Maar fatsoenlijke browsers zullen concluderen dat het een corrupt plaatje is en niets laten zien.
aah zo bedoel je.Chaos schreef op 24 December 2002 @ 00:05:
[...]
Zodra je een plaatje de extensie .png geeft stuurt de webserver het plaatje op als zijnde "image/png", IE negeerde deze header toch al... dus dan maakt dat niets uit. Maar fatsoenlijke browsers zullen concluderen dat het een corrupt plaatje is en niets laten zien.
hoe krijg je dan anders bewegende gif's te zien??
1
2
3
| [Dec 24 02:01:57 UTC] Connected to 192.168.0.1:2064... [Dec 24 02:02:00 UTC] Can't communicate with the old perproxy (version 319). [Dec 24 02:02:00 UTC] Connection closed. |
Ik heb de perproxy gedownload van d.net (zie linkje hierboven ergens), en op m'n WIN2K servertje gezet.
Ik lees nergens iets over dingen die ik moet aanpassen (ik weet zeker dat het moet
Wat moet ik aanpassen ?
De versie van je proxy, zoals de foutmelding al aangeeft.
rc5-72 clients kunnen alleen overweg met proxyversies >= 330
Op http://www.distributed.net/download/prerelease.html staat de versie die je nodig hebt, degene die je net met pijn en moeite hebt geinstalleerd mag je weggooien.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
En als een nickname gebruikt maakt van een inbelverbinding of een dynamisch ip adres?damster schreef op 23 december 2002 @ 23:49:
[...]
nee, dat bedoel ik ook niet.
[...]
hiervoor kan je dus gebruik maken van ppstats.
daar kan je aan elk ip adres een nickname koppelen.
en ppstats maakt er een grafiekje van.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Dan is daar het mooie script "striplog" voor... die maakt van een ip range een locaal ipadres bv. 10.1.1.1 En daar kan je weer een naam aangooien.FastBunny schreef op 24 December 2002 @ 11:33:
[...]
En als een nickname gebruikt maakt van een inbelverbinding of een dynamisch ip adres?
Betekend automatisch dat als je meerdere mensen hebt die via zonnet (bv) inbellen dat die onder 1 naam komen, tenzij 1 van provider wisselt
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
pijn en moeite...Pinball schreef op 24 december 2002 @ 05:52:
[...]
De versie van je proxy, zoals de foutmelding al aangeeft.
rc5-72 clients kunnen alleen overweg met proxyversies >= 330
Op http://www.distributed.net/download/prerelease.html staat de versie die je nodig hebt, degene die je net met pijn en moeite hebt geinstalleerd mag je weggooien.
tis in 3 minuten geconfigureerd
hmm, ik heb, zie ik net versie 332 draaien.
hoe ik er aan kom... ik zou het niet weten.
zeker daar heb je striplog2.pl voor nodig.-ProXy- schreef op 24 december 2002 @ 11:43:
Dan is daar het mooie script "striplog" voor... die maakt van een ip range een locaal ipadres bv. 10.1.1.1 En daar kan je weer een naam aangooien.
Betekend automatisch dat als je meerdere mensen hebt die via zonnet (bv) inbellen dat die onder 1 naam komen, tenzij 1 van provider wisselt
voor uitleg, kijk even hier: damster in "subteam -> proxy ?"
iets lager staat er wel een linkje naartoe
[ Voor 4% gewijzigd door job op 24-12-2002 15:04 ]