In ons CMS is het mogelijk .SWF bestanden te uploaden. Echter, als deze geupload wordt, en getoond, is deze altijd even groot. Dit komt omdat ik de class-id in de broncode verwijderd heb. Hierdoor kan ik geen hoogte en breedte meegeven, dit wordt namelijk dan niet meegenomen.
Zodra ik een betreffende .SWF gewoon in een pagina stop krijgt deze een class-id mee. Plaats ik deze class-id in me broncode van me CMS, dan werkt het allemaal wel goed. Ik kan de hoogte meegeven.
Wat doet deze class-id ? Is deze verschillend of altijd hetzelfde ?
Aangezien gebruikers vaak niet de hoogte en breedte weten van een .swf file, wou ik vragen of het mogelijk is deze te tracen uit de SWF d.m.v. een script. Ik ben geen Flash expert. Is dit eigenlijk mogelijk ?
Is het tevens mogelijk om tekst rondom de flash te laten lopen. Bij plaatjes gebruik ik hiervoor de code
om het plaatje naar rechts uit te lijnen. Kan dit ook met SWF bestanden ?
Zodra ik een betreffende .SWF gewoon in een pagina stop krijgt deze een class-id mee. Plaats ik deze class-id in me broncode van me CMS, dan werkt het allemaal wel goed. Ik kan de hoogte meegeven.
Wat doet deze class-id ? Is deze verschillend of altijd hetzelfde ?
Aangezien gebruikers vaak niet de hoogte en breedte weten van een .swf file, wou ik vragen of het mogelijk is deze te tracen uit de SWF d.m.v. een script. Ik ben geen Flash expert. Is dit eigenlijk mogelijk ?
Is het tevens mogelijk om tekst rondom de flash te laten lopen. Bij plaatjes gebruik ik hiervoor de code
code:
1
| [img]"plaatje.jpg"[/img] |
om het plaatje naar rechts uit te lijnen. Kan dit ook met SWF bestanden ?
[ Voor 14% gewijzigd door Lost-Viking op 20-12-2002 10:06 ]