Hetvolgende: sinds een paar dagen kan ik geen emails meer sturen naar een aantal domeinen eindigend op .ee (neti.ee - future.ee)
Gebruik hier Exchange Server 5.5, met outlook.
Hetvolgende krijg ik terug als foutmelding
Dit: "Please assign it a proper host and domain name", moet je alleen doen wanneer je helemaal geen mail kan versturen, en overal deze melding op krijgt, lijkt me.
Wanneer ik buiten het bedrijf om mail verstuur, dus gewoon via persoonlijke webmail (xs4all), gaat het zonder problemen.
Misschien andere oplossingen? Meer info nodig
Gebruik hier Exchange Server 5.5, met outlook.
Hetvolgende krijg ik terug als foutmelding
Dit gebeurd alleen bij adressen met deze extensie----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<xxx@neti.ee>
(reason: 555 <localhost.localdomain>: Helo command rejected: Your server is configured in error. Please assign it a proper host and domain name.)
----- Transcript of session follows -----
... while talking to zen.estpak.ee.:
>>> HELO localhost.localdomain
<<< 555 <localhost.localdomain>: Helo command rejected: Your server is configured in error. Please assign it a proper host and domain name.
>>> QUIT
<<< 421 Error: too many errors
554 5.0.0 Service unavailable
Dit: "Please assign it a proper host and domain name", moet je alleen doen wanneer je helemaal geen mail kan versturen, en overal deze melding op krijgt, lijkt me.
Wanneer ik buiten het bedrijf om mail verstuur, dus gewoon via persoonlijke webmail (xs4all), gaat het zonder problemen.
Misschien andere oplossingen? Meer info nodig
[ Voor 22% gewijzigd door Koffie op 20-12-2002 11:21 . Reden: Typozzz ]