Mun boxen hebben er soms geen zin in ofzo :/

Pagina: 1
Acties:

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-08 12:16
ik heb deze boxen http://www.labtec.com/ind...untryid=1003&languageid=1 icm met een SB L!ve

het probleem is dat me rechter box het altijd gewoon dood, maar me linker box is eigenwijs, die doet het alleen als ie er zin in heeft ofzo ... en als ik met balans ga kloten links-rechts, dan klopt er ook geen ruk van ....

als mun linker het ook ff niet doet, en ik doe zo test (met creative software), hoor ik uit min rechter box ook: Linkerkanaal - Rechterkanaal.
oftwel er klopt geen zak van...

Als ik dan mun stereo aanzet klopt mun stereo wel... dus het lijkt me niet dat me geluidkaart kapot is ....

weet iemand wat het is :/ ?

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:49
Ik denk dat je jackpluggie er niet helemaal lekker inzit, druk hem eens ff heel erg hard aan... It will work :)

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-08 12:16
ik denk het niet, want ik heb dat ding er wel 32487032 keer opnieuw ingedaan :p

en ik heb er een splittertje opgedaan 1 voor me boxen - 1 naar me stereo

en me stereo is wel goed met links - rechts... dus dat zel het niet zijn lijkt me :|

::edit::
ik heb ff die splitter er tussen uitgehaald, dat had ik wel is vaker gedaan... maar nu doet ie het nog wel ff... maar me van me balans klopt nog steeds nix...

als ik um vol links zet, doet me rechterbox het nog net zohard, voor recht geld hetzelfde
::edit::

[ Voor 37% gewijzigd door -Miura- op 20-12-2002 09:36 ]

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:49
Aj een splittertje..... Die gaan over het algemeen al helemaal zwaar.... ga er maar eens met je hele gewicht tegenaan drukken :P

Probeer anders eens de stekkertjes in je splittertje om te wisselen, dus die naar je labtec in de plek van de plug naar je stereo.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

kijk even in controllpanel bij audioproperty's

daar kun je nl je speakersetup instellen.. stel daar de juiste setup in en start mediaplayer / winamp opnieuw op..

gebruikje winamp + directsound? kijk daar dan ook even in de property's :)

mocht dit niet helpen breng t dan es naar de leverancier (of heb je geen garantie meer?)

Verwijderd

btw lekkere support daar @ labtec :r
Q: Can I add a subwoofer to my current speaker system?

A: Labtec no longer sells a separate subwoofer.
dus als ze het niet meer verkopen mag jij het lekker zelf uitzoeken :(
Pagina: 1