Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

IK heb nog en oude nokia 3330 waarvan zojuist de speaker kapot is, als ik bel hoor ik de persoon dus niet. Beltonen doet ie wel want dat gaat via een ander speakertje aan de zijkant. Nu heb ik het opgelosd met een headset maar dat vindik onhandig in huis.
Heeft iemand dit al eens gehad, zoja hoe heb je het dan opgelost.

BVD

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ach, zo'n beetje alles schijnt kapot te gaan aan die krengen als je de topics op GoT erop nazoekt. Scoor zo'n typische 3330 die constant uitvalt en zet de speaker om. Succes ermee.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Voor 9 euro (incl. verzendkosten) kan je bij www.salesplaza.nl een officiele speaker kopen. Het is vrij eenvoudig om er eentje in te zetten.

Je kan ook kijken of je iemand kent met een verrot display, die er een nieuwe ingezet heeft. Volgens mij zit daar ook weer een speaker bij (maar dit weet ik niet zeker), dus dan kan je de oude gebruiken.
Toink schreef op 20 december 2002 @ 09:29:
Ach, zo'n beetje alles schijnt kapot te gaan aan die krengen als je de topics op GoT erop nazoekt. Scoor zo'n typische 3330 die constant uitvalt en zet de speaker om. Succes ermee.
Commentaar vind ik niet geheel terecht. Er zijn zo afschuwelijk veel 33X0 telefoons verkocht, half GoT heeft er eentje. Dan is het ook logisch dat er veel kapot gaan..... op de batterij, die inderdaad erg veel problemen vertoont na, is het gewoon een goed toestel, dat ik mensen nog steeds kan aanraden.

[ Voor 47% gewijzigd door Mark_V op 20-12-2002 09:33 ]

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Nokia is inderdaad niet zo'n stabiele phone. Je kunt toch een losse speaker kopen.. Maar dan moet je wel op de prijsverhouding letten. Het komt nog wel eens voor dat de prijzen zo hoog zijn dat je beter een nieuwe telefoon kunt kopen :|

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Commentaar is wel terecht want ik ken niemand die een 33x0 heeft die daar geen problemen mee heeft. En dan heb ik 't over een man of 15, dus dat is niet echt een goed vooruitzicht voor een gemiddelde. Tuurlijk kent iemand wel een persoon die er geen problemen mee heeft maar laat die maar eens ontkennen dat dit een toestel zonder problemen is als die van vrienden en bekenden stuk voor stuk uitvallen.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Hmm, vreemd, ik heb juist tegenovergestelde ervaringen. Wat voor problemen moet ik dan aan denken?

Ik ken ongeveer 20 mensen met een 3310 en op de batterij na (dat heeft echt iedereen na 1 jaar) heeft niemand er problemen mee. Op eentje na dan, die kreeg problemen met, inderdaad, een kapotte speaker....

Mensen die hem van 2 meter laten vallen en dan hun scherm breken, reken ik dan niet mee.....

Bedenk ook dat de 3310 al meer dan 2 jaar oud is, dat is ongewoon veel voor een mobiele telefoon. De meeste telefoons worden na 1 tot 1.5 jaar wel vervangen.....

[ Voor 50% gewijzigd door Mark_V op 20-12-2002 11:32 ]

Verwijderd

Je kan m ook gewoon ff bij een Nokia Service Center brengen...
Pagina: 1