[W2KproNL] Taskmanager uitgeschakelt??

Pagina: 1
Acties:

• FireWire
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lachi/got/huh.gif

En als ik alt + ctrl + del ratel dan krijg ik wel een button te zien maar die staat uitgeschakelt.

Verder heb ik geen flauw idee hoe ik dat zou moeten oplossen en is het het meest vage wat me ooit overkomen is in de tijd dat ik windows gebruik :) Ik heb dus ook niets gedaan waardoor dit zomaar ineens kan gebeuren, het laatste rare wat ik gedaan heb ik met reshack icoontjes vervangen in programma;s die niets met windows te maken hebben.

Plz laat iemand weten wat het is want me windows draait eindelijk subliem, op dit geintje na dus...

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Dit soort opties kan je dacht ik met poledit in- en uitschakelen.

Juist

• FireWire
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Topicstarter
uhh ik heb geen poledit, en ook niet op me CD :?

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

• FireWire
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Topicstarter
edit:
uhh? damnz alles gaat fout deze week :'(

[ Voor 85% gewijzigd door FireWire op 20-12-2002 09:30 ]

Verwijderd

Rechtermuisklik op startbalk, display administrative tools(systeembeheer in NL), gan naar group policy object, of groepsbeleid, pakt ie vanzelf lokaal, zoek onder windows settings, hide taskmanager oid, ik zoek het even voor je

of:
tik mmc bij run
add snap-in group policy en dan pakt ie vanzelf local

Ik kan het vooralsnog niet vinden, beetje druk hier, ik zou het in de policy hoek zoeken, maak anders eens een nieuwe gebruiker aan, hoewel, dat is het probleem uit de weg gaan, al kom je er dan wel achter of het een user of computersetting is

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 10:45 . Reden: aanvulling.. ]

Verwijderd

Makkelijkere weg:

Start, uitvoeren, gpedit.msc

Daar vind je machine en user gerelateerde policy instellingen.
Kijk bij user.

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07 23:00

Nowhereman

Ygenweis

Stiekem onder een ander account ingelogged?
(lees per ongeluk...)

-Pwn the day-

• FireWire
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Topicstarter
oeljanov > :> kusje :>
Systeemprutser > :> kusje :>
Nowhereman > Ik heb niet zoveel users op me workstation, ik ben Administrator ;)

Woei het werkt weer!!!! :P

Pagina: 1