Toon posts:

goeie telefoon, Bosch 909 Dual S?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie Onderwerp, is wel duidelijk denk ik.

Heeft iemand ervaring met die mobiele telefoon???? Reageer ff ajb..

Verwijderd

Topicstarter
niemand????

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
kijk eens op http://www.kieskeurig.nl voor ervaringen :)

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Alsjeblieft zeg!!!! Scroll ff naar beneden, en et voila: precies delfde topic!!!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 21:07 schreef LoneGunman het volgende:
Alsjeblieft zeg!!!! Scroll ff naar beneden, en et voila: precies delfde topic!!![/quote]Nou, nou ik ben ook maar een mens hoor.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 21:07 schreef LoneGunman het volgende:
Alsjeblieft zeg!!!! Scroll ff naar beneden, en et voila: precies delfde topic!!![/quote][mierenneuker]
Zeur niet zo !!!
Als iemand een topic wil posten moet hij het toch zelf weten <GVD>

We zijn niet allemaal zo briljant !!
[/mierenneuker]

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is LoneGunman een beetje pissed omdat de al de derde topic is over die phone. en sommige mensen kunnen dit gewoon niet aan, nix aan te doen die mensen mot je der ook bij hebben :) :) :)

• LoneGunman
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 22:17 schreef DeathKenny het volgende:
volgens mij is LoneGunman een beetje pissed omdat de al de derde topic is over die phone. en sommige mensen kunnen dit gewoon niet aan, nix aan te doen die mensen mot je der ook bij hebben :) :) :)[/quote]Precies, en toen deze (de 3e!!) geopend werd, flipte ik ff.....

• LoneGunman
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 21:41 schreef crazy_gijs het volgende:
We zijn niet allemaal zo briljant !![/quote]Natuurlijk, daar had ik even niet aan gedacht....exuses daarvoor nog ;)

Verwijderd

Topicstarter
je wordt vergeven >:) >:) >:)
Pagina: 1