Tis al vaker langsgekomen maar mag nog weleens onder de aandacht gebracht worden. 
Waarom mogen users die soms verdacht fake overkomen een shopsurvey invullen?
Ik zit nu voor het samenstellen van een nieuw systeem al een paar weken door Shopsurvey's heen te spitten en kom regelmatig dingen tegen als;
Wanneer je de user bekijkt die dit soort reacties post dan is het bijna altijd iemand met 0 postings, net geregistreerd, of een tweakotine van 0-zeer laag en of 10-10-10 of 4-4-4 beoordeelt. Kan me haast niet voorstellen dat mensen die wel een mening geven in een ShopSurvey bijna nooit reacties posten.
Omdat verder dus niet te checken is wat de waarde van een user is, of die user zijn (in)activiteit, heeft zo'n beoordeeling opeens totaal geen waarde meer en vervuild daarmee vaak de totaalbeoordeling van een shop.
Is het niet veel intressanter voor mensen om te zien wanneer een user een oordeel geeft, wat de kwaliteit van deze user is op basis van die user zijn activiteiten op GoT en t.net?
Waarom mogen users die soms verdacht fake overkomen een shopsurvey invullen?
Ik zit nu voor het samenstellen van een nieuw systeem al een paar weken door Shopsurvey's heen te spitten en kom regelmatig dingen tegen als;
enRuim een week geleden een offerte gevraagd voor twee PC's (bij elkaar een Euro of 4500). Helemaal niets gehoord. Maandag opnieuw gemaild en gevraagd om een snelle reactie i.v.m. deadline PC Privé. Geen reactie.
Tsja, dan niet. Lekker bij Informatique gekocht, die dezelfde dag een offerte mailde en mijn vragen daarna allemaal binnen een paar uur beantwoordde.
(2 voorbeelden uit vele, alleen deze genomen omdat ze allebei een andere shop promoten vanuit een 4-4-4 beoordeling)Ik had tegelijkertijd ook een bestelling gedaan bij Informatique (flashcard) en die was binnen twee dagen binnen Allemaal netjes gedaan. Je wordt daar per mail/site op de hoogte gehouden van je bestelling. Daar kan xxx nog wat van leren!!
Wanneer je de user bekijkt die dit soort reacties post dan is het bijna altijd iemand met 0 postings, net geregistreerd, of een tweakotine van 0-zeer laag en of 10-10-10 of 4-4-4 beoordeelt. Kan me haast niet voorstellen dat mensen die wel een mening geven in een ShopSurvey bijna nooit reacties posten.
Omdat verder dus niet te checken is wat de waarde van een user is, of die user zijn (in)activiteit, heeft zo'n beoordeeling opeens totaal geen waarde meer en vervuild daarmee vaak de totaalbeoordeling van een shop.
Is het niet veel intressanter voor mensen om te zien wanneer een user een oordeel geeft, wat de kwaliteit van deze user is op basis van die user zijn activiteiten op GoT en t.net?
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!