Linksys WPC11 werkt na Win2k SP3 niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:53
Voordat ik SP3 van Win2k op mijn laptop installeerde, werkte het netwerk naar behoren. De wireless lan card van Linksys (WPC11) kon de Access Point, ook van Linksys, goed zien. Alleen ik heb nu SP3 geïnstalleerd op de laptop, en nu krijg ik met geen mogelijkheid het netwerk aan de gang. Ik zie een rood kruis door de netwerkverbinding in Windows en het bijbehorende 'Linksys WPC11 Configuration Utility' zegt steeds dat ie bezig is met searchen.

Ik heb natuurlijk al een complete reinstall van het kaartje en het programma gedaan, en op de supportsite van Linksys gekeken, maar daar stond niet veel bij. SP3 uninstallen gaat niet, omdat ik de bestanden niet heb gearchiveerd, heb namelijk niet veel ruimte op de harde schijf.

Ik neem toch aan dat dit netwerk goed met SP3 overweg kan :?

Wie weet hoe ik dit op kan lossen?

Toevoeging:
Het kaartje zelf is wel goed geïnstalleerd volgens Device Manager.

[ Voor 6% gewijzigd door Saekerhett op 20-12-2002 00:12 . Reden: Toevoeging ]

• RefleCs
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-07 16:47
Ik heb ook problemen met SP3 gehad. Tip installeer SP3 NIET. Ik had een W2K server draaien met IIS. Voordat ik SP3 installeerde had ik geen problemen alles draaide als een tierelier.... na SP3 geinstalleerd te hebben draaide IIS nog maar een halve dag en dan klapte de service vast. :X

Voor mij is dit weer een typisch voorbeeld van:
Never change a winning team!! 8)7

De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:53
RefleCs schreef op 20 December 2002 @ 11:02:
Ik heb ook problemen met SP3 gehad. Tip installeer SP3 NIET. Ik had een W2K server draaien met IIS. Voordat ik SP3 installeerde had ik geen problemen alles draaide als een tierelier.... na SP3 geinstalleerd te hebben draaide IIS nog maar een halve dag en dan klapte de service vast. :X

Voor mij is dit weer een typisch voorbeeld van:

[...]
Dat zou dan best wel belachelijk zijn :{

Net iets nieuwere drivers geprobeerd, helpt ook al niet.

• RefleCs
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-07 16:47
Tja... dat ben ik met je eens ik wacht wel weer op SP4.

Mijn broertje had overigens ook al problemen vertelde hij me net... had net een W2K Pro station geinstalleerd met SP3 en toen kon hij ineens zijn webcam niet meer gebruiken....

Buggy SP denk ik ofzo... lekker waardeloos van MS

De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.