Voordat ik SP3 van Win2k op mijn laptop installeerde, werkte het netwerk naar behoren. De wireless lan card van Linksys (WPC11) kon de Access Point, ook van Linksys, goed zien. Alleen ik heb nu SP3 geïnstalleerd op de laptop, en nu krijg ik met geen mogelijkheid het netwerk aan de gang. Ik zie een rood kruis door de netwerkverbinding in Windows en het bijbehorende 'Linksys WPC11 Configuration Utility' zegt steeds dat ie bezig is met searchen.
Ik heb natuurlijk al een complete reinstall van het kaartje en het programma gedaan, en op de supportsite van Linksys gekeken, maar daar stond niet veel bij. SP3 uninstallen gaat niet, omdat ik de bestanden niet heb gearchiveerd, heb namelijk niet veel ruimte op de harde schijf.
Ik neem toch aan dat dit netwerk goed met SP3 overweg kan
Wie weet hoe ik dit op kan lossen?
Toevoeging:
Het kaartje zelf is wel goed geïnstalleerd volgens Device Manager.
Ik heb natuurlijk al een complete reinstall van het kaartje en het programma gedaan, en op de supportsite van Linksys gekeken, maar daar stond niet veel bij. SP3 uninstallen gaat niet, omdat ik de bestanden niet heb gearchiveerd, heb namelijk niet veel ruimte op de harde schijf.
Ik neem toch aan dat dit netwerk goed met SP3 overweg kan
Wie weet hoe ik dit op kan lossen?
Toevoeging:
Het kaartje zelf is wel goed geïnstalleerd volgens Device Manager.
[ Voor 6% gewijzigd door Saekerhett op 20-12-2002 00:12 . Reden: Toevoeging ]