Toon posts:

win98 installatie fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik had eerst winxp geinstalleerd maar het loopt niet helemaal lekker en ik wil sowieso even windows 98 erop hebben. Nou heb ik 2 harde schijven. De eerste is een NTFS geformateerde 20 gig schijf, hier staat winxp op. De andere is een fat en fat 32 geformateerd 10 gig schijf. Die heb nu even op master gezet en de 20 gig heb ik er even uitgehaald. Tijdens installatie krijg ik echter de melding dat ik een NTFS of NNFS (ofzo) partitie heb en dat ik een DOS boot partition aan moet maken! iemand enig idee wat ik hier moet doen, aangezien ik geen NTFS partitie op deze schijf heb is het een beetje raar dat ik deze melding krijg tijdens de installatie. Ik kan wel de hele schijf formatteren en gewoon 1 partitie er van maken maar dan weet ik nog niet of ik dan die melding niet meer krijg !
Hoop dat jullie een oplossing weten !

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Dat is inderdaad een vaag probleem. Probeer het is met partition magic :)

#StopBurningStuff

Verwijderd

Topicstarter
ehmmm ik denk dat ik het probleem al heb doorheb, net even met partition magic gekeken en ik zag dat er stond dat :: this partition is outside the 1024 bound en may not be bootable.. dat zal het wel zijn

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 00:02:
ehmmm ik denk dat ik het probleem al heb doorheb, net even met partition magic gekeken en ik zag dat er stond dat :: this partition is outside the 1024 bound en may not be bootable.. dat zal het wel zijn
Zie je wel :) Partition magic doet wonderen :)

#StopBurningStuff