Zijn die nog verkrijgbaar dan? Ik dacht dat die vanwege "deze lijken wel HEEL ERG veel op Bose" niet meer verkocht worden.
Een oud collega van mij heeft er destijds eentje gekocht, en hij is er heel tevreden mee, volgens zijn zeggen een stuk beter dan andere 5.1 sets uit die prijsklasse... ik heb ze zelf nooit gehoord, maar als ik "US Blaster" hoor/lees ren ik meestal hard weg.
Laatst viel me hun geweldige verpakking van een subwoofer nog op: "Heroes get the girl!"
Nouw moet ik zeker mn auto vol proppen met US Blaster speakers en dan komen er allemaal wijven achter me aan
edit: ik zie dat je net geregged bent hier op GoT, lees voor eigen gemak even de FAQ door (of de belangrijkste punten). Je vind een linkje bovenaan in de blauwe balk ....
Een oud collega van mij heeft er destijds eentje gekocht, en hij is er heel tevreden mee, volgens zijn zeggen een stuk beter dan andere 5.1 sets uit die prijsklasse... ik heb ze zelf nooit gehoord, maar als ik "US Blaster" hoor/lees ren ik meestal hard weg.
Laatst viel me hun geweldige verpakking van een subwoofer nog op: "Heroes get the girl!"
Nouw moet ik zeker mn auto vol proppen met US Blaster speakers en dan komen er allemaal wijven achter me aan
edit: ik zie dat je net geregged bent hier op GoT, lees voor eigen gemak even de FAQ door (of de belangrijkste punten). Je vind een linkje bovenaan in de blauwe balk ....
[ Voor 14% gewijzigd door dreeke op 20-12-2002 00:04 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Bedankt voor de wel zeer vlugge reactie !
Ik heb de regels gelezen, ik heb toch al niet iets verkeerd gedaan?
Hebben die rechten geschonden dan die van U.S blaster op Bose?
de versterker van Dat U.S Blaster pakket heeft geen digitale ingang, is dat dan niet nodig voor een juiste scheiding te krijgen van het 5.1 signaal? Moet dat niet digitaal blijven tussen bv: DVD en 5.1 versterker?
Daewoo
de versterker van Dat U.S Blaster pakket heeft geen digitale ingang, is dat dan niet nodig voor een juiste scheiding te krijgen van het 5.1 signaal? Moet dat niet digitaal blijven tussen bv: DVD en 5.1 versterker?
Daewoo
Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 00:23:
Bedankt voor de wel zeer vlugge reactie !
Daewoo
Je hoeft niet overal je naam onder te zetten, zie het meer als een gesprek dan als emails versturen naar elkaar
De US Blaster 5.1 set die vorig jaar/begin dit jaar te krijgen was leek nogal erg veel op een bepaalde serie van Bose. Uiterlijk was precies hetzelfde, alleen gemaakt van ander materiaal.
Voor 5.1 heb je geen digitale ingang nodig .... laat je niet misleiden door de naam Dolby Digital of door mooie stickertjes op de dozen van speakersets.
Gewoon een 5.1 geluidskaart, speakersetje, paar snoertjes, klaar is Kees ...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.