Asus onboard ac'97 en 5.1 boxen.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Fles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2023
Ik heb een Asus onboard ac'97 geluidskaart met sinds vandaag Logitech Z-640 5.1 (die ik overigens heel slecht vind klinken in vergelijking met mijn vorige boxen). Als ik de boxen test met een bij mijn moederbord geleverd programmaatje doen alle boxen het prima. Als ik vervolgens een spel ga spelen zoals Medal of Honor en ik stel in dat ik 5.1 heb dan hoor ik het geluid maar via 2 boxen. In Unreal Tournament 2003 heb ik hetzelfde probleem. In het configuratie scherm staat ook aan dat het 5.1 is.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik geluid uit 5 boxen krijg ipv 2. Heb ik hier misschien een andere geluidskaart voor nodig?

Als dit niet goed komt gaan ze net zo makkelijk weer terug naar de winkel (net als de 6700 van Creative trouwens, die nog minder klonken).

• Fles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2023
En ik krijg ook geen surround (ik bedoel dus geen dolby surround, maar surround) als ik met winamp muziek afspeel. Nog even en dan gaan ze terug als ik er niet uit kom...

Oh ja, en de subwoover staat knetter hard als hij op z'n zachtst staat, horen ze echt wel bij de buren 8). Is hier misschien ook wat aan te doen?

[ Voor 49% gewijzigd door Fles op 20-12-2002 12:05 ]

Verwijderd

Bump

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Dit is standaard zoekwerk

Dit topic is gesloten.