Of er een ei op bakken.
[ Voor 34% gewijzigd door jadjong op 19-12-2002 23:29 ]
Als je hem cooler wilt kun je altijd betere cooler nemen ofzow
[ Voor 23% gewijzigd door ThaHandy op 19-12-2002 23:30 ]
#StopBurningStuff
dus... np.. bouw anders voor de zekerheid wat outtake casefan's in,
of als je dat niet zo makkelijk kan koop je een PCI slot cooler
Erg flauwe maar erg toepasselijke raad:Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 23:28:
Me processor wordt geregeld 55+......Atlon 1200 weet iemand raad
Lees de PMG Technische FAQ: Technische PMG FAQ : Processoren
Oslik blyat! Oslik!
日本!🎌
Verwijderd
Amd Athlon worden tot 90 graden gegarandeerd door amd zelf, waarop de proc ook is getest. 3e letter van rechts van je core-code geeft dit trouwens ook aan.
de vraag is echter of jouw onboard temp. sensor wel accuraat de temp. aangeeft, en dat betwijfel ik bij een enigzins verouderd bord. tel er maar gerust tien bovenop, om de temp. inside de proc. te benaderen.
maar 70 stressed was niet vreemd geloof ik, dus je doet het nog niet zo slecht
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
(oh ja, als je over water hebt, dat kookt bij 100 graden C).
55 graden is NIKS speciaals. Als die koeler ook nog erg stil is, dan is het een nette score (als ie 55 stressed is)
Verwijderd
conclusie: maak je geen zorgen over die temperatuur
日本!🎌
Mazzel ja, maar niet door throttlen- als z'n specs kloppen was het een Tbird op een KT133A mobo. De Tbird heeft sowieso geen thermal sensor en de mobo is er ook niet eentje die er iets mee zou kunnen._Thanatos_ schreef op 20 December 2002 @ 03:07:
mek: ik denk dat je toen mazzel gehad hebt, dat dat een van de zeldzame borden is, die kunnen throttlen...
Sowieso throttlen Athlon mobo's niet, ze schakelen de boel gewoon preventief uit. Dynamic throttling is vooralsnog enkel de P4 voorbehouden
Oslik blyat! Oslik!
55 graden is geen probleem, en als je niet wilt gaan overclocken en de machine loopt stabiel dan gewoon niets aan veranderen
Dit topic is gesloten.
![]()