Bugje

Pagina: 1
Acties:

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:20
Als je * Exterazzo invuld he. En iemand quote die dan dan komt er dus zijn naam te staan. Ok dat wisten jullie al.
Maar ik zag net dat Sweet Pumpkin dat ook deed. En toen quote Atteman die weer. En toen stond er:
Atteman Pumpkin :) Dus met namen in een spatie gaat het al helemaal verkeerd >:)

Audentia

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Funny. :)
Spaties in gebruikersnamen zijn eigenlijk niet toegestaan, maar vanwege het omzetten van de oude UBB gebruikers zitten er toch namen met spaties (en ook andere rare leestekens...) in. Vandaar dat dit soort dingen kunnen ontstaan. Verder is er voor de / me-in-quote bug nog steeds geen (goede) oplossing gevonden..

Verwijderd

kun je niet als iemand kwoot een extra replace doen op / m e en die dan veranderen naar de username van de gekwoote persoon?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
of bij quotes de rode naam gewoon niet weergeven, dan staat er dus gewoon / me (alleen in de quote) .. is wat mij betreft wel duidelijk en lijkt me ook niet moeilijk aan te passen.. :)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
/ me vervangen in *username zo gauw er op de quote knop duwt moet niet moeilijk zijn he.. tjonge jonge.. dat kan ik nog wel verzinnen...

en ik kan nog niet eens zo heel lang PHP.. pfff

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hetzelfde als bij URL's gedaan wordt dus.

• [eNeRGy]
handig zeg.. Mephisto reageert voor mij.. edit zijn post... en heeft nu over 50 minuten gepost... leuk he.. zo'n klok.. sorteer eens niet op tijd, maar op postid

• [eNeRGy]
Elke post wordt nu dus VOOR die van Mephisto geplaatst

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Gewoon de quote tag uitbreiden naar [ quote=nick ]...[ /quote ] oid.

Lijkt me toch niet zo'n probleem...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Elke post wordt nu dus VOOR die van Memphisto geplaatst[/quote]Mja, Topix schijnt te sorten op datum/tijd in plaats van ID... wazig...

• [eNeRGy]
Geplaatst door Mephisto_ - woensdag 08 november 2000 20:51

[Dit bericht is gewijzigd door Mephisto_ op 08-11-2000 02:47]

Het wordt steeds knapper !

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:26

AntonT

One Ton!

Ik d8 aan: