Volgorde van nut maken voor de DC projecten

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
In dit topic is het niet de bedoeling mensen over te halen voor een bep. project want iedereen heeft z'n eigen project en die hebben allemaal leuke en niet leuke dingen.

Maar misschien is het wel nuttig om een rijtje van nut te maken. Dan weetje tenminste waar je die hoge stroomrekening voor hebt :7 Ik ken trouwens niet alle projecten maar ik begin met wat ik wel weet :)

1. D2ol
2. Folding@home ?

5. OGR
6. Seti@Home
7. Eccp2

10. RC5

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Verwijderd

TSC, Muon...

Maar voor iedereen is iets anders toch nuttig?
Sommige mensen vinden medisch onderzoek het belangrijkst, terwijl andere mensen juist vinden dat we daar geen onderzoek meer naar moeten doen ivm overbevolking....

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Volgens mij wordt dit geen succes topic, want wat vind je nuttig?
Misschien vindt de ene het oplossen van een wiskundig probleem belangrijk, de andere het vouwen van eiwitten of genen, terwijl iemand anders denk dat ET gevonden gaat worden of een beveiligings sleutel binnen 3 jaar gekraakt wordt.

Juist

Verwijderd

Gaat lijkt mij ook meer om het wedstrijdje wereldwijd.
En omdat we toch weer eens de beste zijn gaat het om de strijd tussen de subteams onderling.
Denk dat,dat ook veel mensen bezig houd.

Tink
Genome@Home

hier nog ff een linkie goede beschrijving Check it

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hmmz, ik had er wel aan gedacht dat iedereen iets anders belangrijk zou vinden maar is het niet mogelijk om een 'objectieve' lijst te maken ?

@jopash, die beschrijvingen zijn erg handig :)

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

waarom zou je rc5 onder ecc2 zetten? ;p allebei even nutteloos :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Dank bc_vortex.
Ik link het alleen ff door >:)

• TigZ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 23:47

TigZ

Bericht inclusief spelfouten !

1. TSC
2. ECC2
3. NEO
4. Muon

TSC omdat het een goed doel is waar je makkelijk hoog in de stats komt :9

ECC2 vanwege de lichte client en omdat de voorloper het eerste project was waar ik mij compleet op gestort heb.

NEO voor vrienden/kennissen met minder krachtiger computers die geen CLI willen hebben (ECC2 valt daardoor af).

Muon omdat ik een paar linux clients heb waarvoor TSC te zwaar is. Voor ECC2 en NEO waren er nog geen linux clients op moment van installatie . :'(

Mijn favoriete project is op dit moment dus TSC, vooral vanwege het medische nut. De andere projecten doe ik voornamelijk omdat de TSC client niet vooruit te branden is.

Verwijderd

YakuzA schreef op 19 december 2002 @ 23:39:
waarom zou je rc5 onder ecc2 zetten? ;p allebei even nutteloos :P
Ik d8 precies hetzelfde :)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:17
Ieder project heeft voordelen, nadelen, en een specifiek nut. Wat 'het nuttigst' is is enkel volledig persoonlijk te bepalen. Simpelweg zeggen dat het ene project nuttiger is dan het andere is een subjectieve mening. Een objectief ranglijstje is derhalve niet samen te stellen, en een poging daartoe zal mogelijk tot conflicten tussen projectaanhangers leiden. Om dat te voorkomen een slotje :)

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.