Wat doe ik fout? (duron + asus A7V unlocking)

Pagina: 1
Acties:

• Omega_Shiva
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-08 01:18
Mijn Duron 600 mist geen multiplier pinnen, waardoor ik hem eenvoudig zou moeten kunnen unlocken door met een potlood de bruggen op L1 te verbinden. Daarna heb ik het MBO in jumpermode gezet en hem op 700 Mhz gezet. Lekker opstarten en ... shit 600. Dit heb ik met meerder multipliers geprobeerd.

Ligt het soms aan mijn potlood. Moet je persee een HB potlood hebben of werkt elke potlood in princiepe.

Normaal gesproken voel ik me heel slim, maar nu ...

Verwijderd

Ik dacht dat het echt een HB potlood moest zijn, misschien als je geluk hebt dat je dan net een bruikbaar ander type gevonden hebt, maar volgens mij werkt het het beste met HB.

Verwijderd

HB potlood hoeft niet persé !
Kijk effe in mij sign:

• Spooksel
  • Laatst online: 17:11

Spooksel

Spooksel!

tja, 't is geen garantie dat het de eerste keer gelijk goed gaat. gummen, nog eens proberen, en anders ander potlood, ander materiaal...

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

solderen kan trouwens ook,
of apparte bizon kit !

Verwijderd

meet je potlood eerst eens door hoe goed hij geleid ikheb wel 4 potloden door gemeten voor dat ik een goede had.(alle hb potloden).

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-09 00:49

Orac

Ik mis je papa.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 22:12 schreef lisai het volgende:
meet je potlood eerst eens door hoe goed hij geleid ikheb wel 4 potloden door gemeten voor dat ik een goede had.(alle hb potloden).[/quote]Sure, bij hoeveel ohm ligt de grens? :P

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

mijn potlood zat op 12 ohm werkt nu prima (eerst niet.. toen had ik et met een potlood van 36 ohm gedaan. Maakt dus weldegelijk uit)

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

Hee, tof idee :) nooit aan gedacht, gewoon m'n oude vulpotlood gebruikt.. mazzel dus.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 13:02
Tja, de dunne lijntjes van een vulpotlood zetten geen zoden aan de dijk. Breed en kort maken die banen, dan is de weerstand het kleinst en lijkt zo'n potloodstreep nog het meest op een verbinding met soldeer of een draadje...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Waren niet zo dun hoor, was met nogal dikke stift :)
Dat strepen ging in één keer goed. Toen moest ik het ook nog even voor mijn broer doen, die ziel had met een te harde stift geprobeerd de lijntjes te zetten. Klei dus.... :D

• Omega_Shiva
  • Laatst online: 09-08 01:18
Thanks for the info. Ik probeer het eens met lineaal en een HB. Helaas heb ik geen metertje voor de weerstand.
Pagina: 1