[WINXP][HD]grootte in verkenner niet correct

Pagina: 1
Acties:

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 22:46

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Okay here's the problem.

gisteren had ik mijn 80gig 7200rpm WD in mijn bracket ik had hem ff omgewisseld en toen ik mijn pc aanzette waren alle namen op die schijf rare tekens.]
Ik de pc een keer gereset en toen ging Xp bij de foutcontrole clusters herstellen dit ging allemaal lekker en toen hij klaar was zegt hij dat de schijf in verkenner 4 gig is en in diskmanagement dat hij 80gig is.

wat ik nu denk (denk dus) wat het probleem is ik had de 80 ff omgewisseld voor een 4 gig schijf die fat32 is terwijl de 80 NTFS was kan het dat hij bepaalde dingen van de 4gig onthoud waardoor ik nu volgens XP een 80gig Fat32 schijf heb die ik zie als 4 gig in verkenner.

ik had al gezocht op google en t.net search maar ik weet niet zo goed met welke termen en krijg dus ook niet mijn antwoord

het liefst zou ik mijn schijf niet formatteren

[ Voor 4% gewijzigd door Multispeed op 19-12-2002 22:45 ]

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Ten eerste mag je weleens leren om leestekens te gebruiken.

Ten tweede zou je es partition magic kunnen proberen, als je die ergens hebt. Anders gok ik op een format (je bent je gegevens waarschijnlijk toch al kwijt).

bdw: heb je je PC wel uitgezet die je die schijven verwisselde? IDE kan nml niet hotswappen ;)

日本!🎌

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 22:46

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
nou het is dus niet mijn pc ik vraag het voor een vriend en volgens mij deed hij wel aan hotswappen (hij heeft geen verstand van zulke dingen).

Ja ik kan idd nog wel ff kijken met pqmagic en anders hang ik zijn schijf in mijn pc om te kijken of er nog wat te redden valt anders heeft hij pech.

En toevallig vind ik dus van niet! :-)