xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hmm, je bent er dus niet meer zo zeker van dat het ding stuk is?
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
nope definetely een software of productie fout
waarom ga je nie gewoon naar de winkel om je garantie te gebruiken?
Omdat ie daarvoor naar Duitsland zou moeten...IKKE86 schreef op 19 December 2002 @ 23:01:
waarom ga je nie gewoon naar de winkel om je garantie te gebruiken?
en omdat geen enkele quickpic camera werkt die bij de s55 wordt geleverd
en de helpdesk van siemens kan me niet helpen omdat het toestel te nieuw is
hmmmph
hmmmph
Serieus? Ouch, da's niet best zeg... Benieuwd wat Siemens hiervan gaat zeggen. Misschien dat het daarom zo lang duurt voor ie hier eindelijk gereleased wordt? Omdat ze dat probleem eert willen fixxen?Phusebox schreef op 19 December 2002 @ 23:19:
en omdat geen enkele quickpic camera werkt die bij de s55 wordt geleverd
hmmmph
Verwijderd
camera eronder hangen -> op 'camera' knop drukken -> opties -> gebruik flits activeren -> rode horentje neerleggen knop drukken -> 'laad' knop indrukken (flits wordt geladen) -> Foto maken!
Lol. Ik denk niet dat phusebox achterlijk is en dat hij zelf de handleiding ook kan lezen. Dat zijn flits niet werkte had volgens mij een andere reden, en die is inmiddels opgelost, toch phuse?
Verwijderd
Whuzz, je hebt het bij het verkeerde eind. Voor garantie hoef je bij siemens helemaal niet naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Gewoon helpdesk siemens bellen (rond de 1 euro per gesprek). Ook een keer een defect aan de S45 gehad. Na 5 minuten bellen was alles rond. Toestel zelf aangetekend opsturen en na 5 dagen (!!!) had ik het gerepareerd weer terug.
Hmmm, mijn quickpic cam werkt ook prima, met flits en al.
Maar hoezo heb ik het bij het verkeerde eind en vanwaar dat vehaal over garantie? Ik heb het nergens over garantie gehad?
Jij gaf als oplossing voor phuse's probleem een uitleg over hoe de camera werkte. Ervan uitgaande dat Phuse geen debiel is neem ik aan dat hij zover zelf ook al was gekomen, maar dat dat dus niet werkte...
Maar hoezo heb ik het bij het verkeerde eind en vanwaar dat vehaal over garantie? Ik heb het nergens over garantie gehad?
Jij gaf als oplossing voor phuse's probleem een uitleg over hoe de camera werkte. Ervan uitgaande dat Phuse geen debiel is neem ik aan dat hij zover zelf ook al was gekomen, maar dat dat dus niet werkte...
Verwijderd
In het topic ging het erom dat de camera stuk was. Jij schreef in een reactie op IKKE86 (waarom ga je nie gewoon naar de winkel om je garantie te gebruiken?): "Omdat ie daarvoor naar Duitsland zou moeten...". Ik heb uitgelegd dat dat niet hoeft. Hopelijk heb je dat niet als een verwijt opgevat, dat is niet mijn bedoeling.
Pagina: 1