Moderator is "trigger happy" maar...

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• scsirob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 20:01
... niet van plan uitleg te geven. Leuk topic geopend over laptop disks, op het net is er bijna niets vergelijkends te vinden. Wordt het topic meteen gesloten met "Zoek maar op Internet". Da's niet leuk :? en volgens mij onterecht.

Helemaal niet leuk is dat je de moderator daarna mailt om uitleg (zoals aangegeven in de FAQ..), en daar dus nul-komma-nul antwoord op krijgt. Daar wordt ik dus echt ;( van. Dat kan toch nooit de bedoeling van GoT zijn???

To terminate or not to terminate, that's the question...

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik neem aan dat het over dit topic gaat? [rml][ Poll] Snelste LAPTOP harddisk?!?[/rml]

En modjes hebben ook nog een sociaal leven.. echt waar B) Je zou gewoon wat geduldiger kunnen zijn, ik kan me haast niet voorstellen dat je genegeerd wordt wanneer je op een nette wijze een mail naar een moderator stuurt.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
a) je openingspost had in het geval je echt goed gezocht had dat wel even mogen vermelden. Met daarbij wat info over hoe je gezocht had en wat je al wel gevonden had
b) het lijkt nu echt een simpel opsomtopicvraagje, en die zijn ook niet super gewenst hier.
c) dat topic is toch niet zo superbelangrijk dat je daar direct (en ja daar versta ik ongeveer 3 dagen onder bij de modjes) een reactie op moet hebben?

Dus samenvattend maak de volgende keer een goede openingspost waarin je wat meer relevante info geeft en je laat zien dat je goed gezocht hebt. en heb een klein beetje geduld. :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Mjah, Alfredt zegt eigenlijk al genoeg..

Allereerst verwachten we hier op het forum gewoon dat je zelf wat moeite doet om aan informatie te komen. Als je in de FAQ van Opslagmedia & I/O Controllers kijkt, kun je al een aantal review sites vinden. Daar kun je vrij veel informatie vinden.
Verder zou het een opsom-topic worden, en dan met de 'wat moet ik kopen' gedachte erachter. Daar staat ook een heel duidelijk stukje over in diezelfde faq.

Dus wat mij betreft is het topic gewoon terecht dicht.

En inderdaad hoef je niet meteen antwoord te krijgen.. Gun BalusC ook even de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Er zijn maar weinig reviews/comparisons van laptop hdd's - ik heb er zelf pas nog naar gezocht. Het meest interessante wat ik tegenkwam was hier in boekenkast op de zaak in de c't van April 2002. Maar das intussen ook hopeloos achterhaald ;).

Dus misschien is het inderdaad een interessant topic. Maar een moderator kan ook niet van elk bestaand product weten of er wel of niet veel info is. Een betere inleiding van je topic had dit kunnen voorkomen. En - zoals al gezegd - een mailtje naar BalusC kan er wellicht voor zorgen dat ie alsnog open gaat ;).

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ja, ik had de laatste dagen weinig tijd/zin om te reageren op mailtjes. Ik had me voorgenomen om het deze avond te gaan doen, aangezien ik morgen lekker vrij heb/kan uitslapen ;)

Maargoed, bij deze kan ik je alvast vertellen dat ik me achter Alfredt schaar. Jouw topic ging voornamelijk dicht vanwege de waardeloze openingspost en het hoge opsomtopic gehalte van je vraagje.

Er zijn dan best wel weinig reviews van 2,5" HDD's te vinden, maar ik kan je ook vertellen dat de huidige notebook HDD's elkaar relatief weinig ontlopen qua prestaties. Daar een harddisk in een laptop een van de grootste stroomconsumenten is, haalt een laptopfabrikant het niet snel in hoofd om een ultrasnel en stroomslurpend harddisk in een laptop te bouwen. Als stroomverbruik je niet boeit, dan kunt je het beste gewoon naar de specs kijken. In het algemeen geldt gewoon: meer toeren = sneller en meer cache = sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scsirob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 20:01
In ieder geval bedankt voor de reactie hier. Ik zal in het vervolg een wat betere intro neerzetten. Mijn toepassing voor laptop disks is puur vanwege de omvang, niet vanwege stroomverbruik of zo. Ik moet voor een project een compleet systeem met LVD SCSI, IDE en Ethernet (liefst Gigabit..) plus de disk in de ruimte van een 5 1/4" slot kwijt.

Juist omdat ze elkaar qua specs weinig ontlopen (en er inderdaad heel weinig recents te vinden is) leek het me een goed idee om eens te kijken naar de praktijk ervaring van de mede tweakers was.

Anyway, no hard feelings, fijne kerst toegewenst ;)

To terminate or not to terminate, that's the question...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

ok deze is afgehandeld.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.