ECS K7S5A boot niet op met 1200 Duron.

Pagina: 1
Acties:

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
Ik heb het volgende probleem, heb nu net zo'n bordje gehaald, maar hij wil niet opbooten met een 1200 duron, hij spint dan 1 keer de cooler rond en stopt er dan mee, ik snap hier niks van. Iemand een idee?

PS Was niet als dubbel post bedoelt, maar zo is het duidelijker

Verwijderd

mischien ff cmos clearen ?
of ergens kortsluiting ?

• QSYS
Heb ik ook al gedaan, en moederbord ligt gewoon op de doos, dus nog niet in kast.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
check het grote K7s5a Problemen topic, lees het ff op je gemakkie door en de kans is 90% dat je problemen worden opgelost, daar zijn echt alle soort troubles al voorbij gekomen! Bij die andere 10% is gewoon een hardware onderdeel stuk.. en zul je dus aanspraak op je garantie moeten gaan maken

suc6

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

onkruid71 schreef op 19 December 2002 @ 21:41:
Ik heb het volgende probleem, heb nu net zo'n bordje gehaald, maar hij wil niet opbooten met een 1200 duron, hij spint dan 1 keer de cooler rond en stopt er dan mee, ik snap hier niks van. Iemand een idee?

PS Was niet als dubbel post bedoelt, maar zo is het duidelijker
Vraag 1:

Welke revisie heb je :? De oudste revisies (zonder een 'XP' sticker naast de socket) kunnen geen Palomino/Morgan core CPUs ondersteunen. Als je (net als ik) zo'n oude hebt, heb je pech :'(

Vraag 2:

Heb je de BIOS recent geupdate :? ALs je BIOS te oud is kan hij raar doen, al is totaal niet booten onwaarschijnlijk.

Oslik blyat! Oslik!

• QSYS
Heb het al opgelost, ga morgen wel ff naar de shop toe, ze helpen me daar wel, heb het daar ook net gekocht, dus denk ik dat er iets kapot is. Vervangen ze ook wel gelijk ff.

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:17
CMOS-jumper verkeerd? Hij wordt standaard verkeerd geleverd namelijk. Zit een pamflet in de doos, dat je hem moet verplaatsen. Heeft met flashen/testen in de fabriek te maken.

• QSYS
had ik al gezien, vanuit het verre verleden weet ik dat nog.

Verwijderd

boot is zo kaal mogelijk :D
check voor meer uitleg mijn post @ k7s5a wie heeft er troubles mee topic ( laatste blz ;) )

Verwijderd

onkruid71 schreef op 20 December 2002 @ 00:15:
Heb het al opgelost, ga morgen wel ff naar de shop toe, ze helpen me daar wel, heb het daar ook net gekocht, dus denk ik dat er iets kapot is. Vervangen ze ook wel gelijk ff.
sinds wanneer is dat iets oplossen.. :?

• QSYS
dan weet ik gewoon zeker wat er aan de hand is. Wat er aan de hand was is dat de proc kapot was. Ik had niet de middelen omdat te proberen. Maar het is nu opgelost.

Verwijderd

ik heb een ECS K7Vza maar als ik mijn videokaart (intel express 3d graphicscard) erin zet krijg ik hem niet geinstalleerd, als ik de nieuwste software van intel installeer en de resolutie hoger instel krijg ik een error. de videokaart is goed want als ik hem in een andere computer stop werkt hij wel goed. weet iemand hoe ik dit op kan lossen??

• QSYS
hmmm. Kan het niet zijn dat je in de bios een paar dingen moet veranderen die met het agp slot te maken hebben?

Verwijderd

nee ik heb al een biosupdate gadaan en nog steeds werkt hij niet
Pagina: 1