Toon posts:

'Still images' van JVC naar PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb hier een digitale camera van JVC van het type GR-DVL150. En ik wil graag 'still images' overzetten naar mijn pc. Nu heb ik een zogenaamde JLIP-cable gemonteerd. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik de plaatjes vanaf de camera moet capturen. Er is wel zo'n leuk progje genaamd JLIP, maar daar kan ik dus helemaal niks mee. Verder heb ik ook 'picture navigator' van JVC gedowned, maar daar krijg ik alleen maar de foutmelding 'connect error'.

De JLIP-cable werkt goed, want in de JLIP-software krijg ik keurig alle gegevens over de camera als ik die opvraag...

Heeft iemand een idee....

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-06 11:10
Moet je daarvoor geen ID opgeven. die moet overeenkomen met de ID van je camera. (Heb zelf ook een JVC met een JLIP-cable maar geen idee hoe dat werkt :))

[edit]
Lees net in mijn handleiding dat je met een JLIP aansluiten een videorecorder kan aansturen via je camera, wat jij wil gaat dus niet werken.
Als het goed is heb je ook een pc aansluiting met aan de ene kant een minijack en aan de andere een seriele aanluiting voor op je seriele poort.

Je kan wel je camera aan je pc hangen (volgens bovenstaande manier) en dan ook je camera via JLIP aan een videorecorder hangen en dan via een omweg via de pc de videorecorder besturen..

snappie? kijk anders eens op www.dv-in.nl

[ Voor 64% gewijzigd door Expecho op 19-12-2002 23:13 ]