Tiberian Sun & internetverbinding delen

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wanneer ik Tiberian Sun on-line wil spelen kan ik niet een spel joinen of hosten.
Pas wanneer ik de ICS (internet connection sharing) disable dan kan ik wel joinen en hosten.
Heeft iemand hier een patch voor?
Ik heb ook al op de Westwood site gekeken, maar daar kan ik niks vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door stok op 05-04-2010 15:06 ]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 08:28
gebruik een ander proxy proggie, zoals wingate f zo.

Verwijderd

Sygate doet het hier ok (dan kun je zelfs met de andere client pc via het netwerk ook tiberiansun op inet spelen)

Verwijderd

Mag je mij dan ff uitleggen hoe, ik heb ook sygate, maar ik heb zelfde probleem als bovenstaande...ik draai 2.03 geloof ik (iig de laatste bij mijn weten).

Ik kan wel chatten ed, maar zodra ik een spel begin (join of host) dan gaat alleen mijn balkje laden, om vervolgens tegen de computer te gaan spelen wegens de rest (allemaal) "disconnecten". Ja tuurlijk...dat geloof ik misschien de 1e 2x, maar dan wordt het wel wat te gek.

Ik had wat netwerk probleempjes, dus ik zal het zo nog eens proberen, maar ik vind dit wel heel raar. Doe het dan gewoon helemaal niet. BTW, met Diablo2 en UT had ik toen geen probs!

[edit] 2.03. firestorm dus met laatste patch (??)

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 23:04
Tiberian Sun is niet het enige met dit probleem, ook Red Alert 2 heeft er last van (hier met zowel TS (met/zonder FS) en RA2 problemen over WinRoute)

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:45
Daar had ik met RA2 ook last van.

Dan moet je ff op je server pc een aantal poorten die gebruikt worden opengooien.

Ik moest wel eerst sygate4.0 istaleren, omdat dat met 3.1 niet ging.

Ohja, welke poorten dat zijn staat in de readme van RA2/TS

Verwijderd

readme...hmm niet aangedacht, complete website afgezocht, maar daar stond nix. Zelfs nog helpdesk gemailed, wisten ze ook nix (zeker zo'n 13 jarige die af en toe als helpdesk fungeert) "Sorry, Westwood heeft geen ondersteuning voor ICS"

tnx voor de tip..

Verwijderd

kijk even bij het network forum.. daar heb ik het al een keer uitgelegd
Pagina: 1