Bemiddelaar: er is weer een emailprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn wat wijzigingen geweest op en met de mailserver waar alle bemiddelmail dus ook op binnenkomt.

Van die wijzigingen is een mail verstuurd kom ik net achter met daarin de login gegevens die ik nodig heb om de mail af te kunnen handelen. Dat mailtje is min of meer zoek, ik heb hem iig nergens aangetroffen.

Resultaat is dat ik al een tijdje niet bij de mail kan, in eerste instantie dachten we dat het snel opgelost zou zijn, dus ik kom wat laat met de mededeling, maar dat is helaas even niet anders.

Er wordt hard gewerkt om dit probleem zo snel als kan op te lossen en dan pak ik direct de mail op.

Ik zal er alles aan doen om de opgelopen achterstand zo snel als kan weg te werken, hou er rekening mee dat alle mails die niet voldoen aan wat ik hier Lees dit voor je een bemiddelings verzoek doet gevraagd heb, niet zullen worden behandeld.

Kortom: als ik niets met de mail kan, krijg je ook geen antwoord, normaliter doe ik dat niet, maar nu moet ik wel.

Ik hoop op jullie begrip in deze.

Edit: is inmiddels verholpen, tussen alle feestdagen door ga ik weer mails afhandelen, ik begin bij 12/12/2002 (dus je moet nog even de plas ophouden ;) )

edit 2: alle mails zijn afgehandeld, heb je nu nog geen antwoord dan zul je je mail nogmaals moeten sturen, want die is geheid in de bittenbak terecht gekomen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 15:52 ]