Hallo iedereen,
een aantal dagen ben ik nu op zoek naar een micro-hifi set. Ik wil maximaal zo'n 300 euro aan een set uitgeven. Na lang zoeken heb ik uiteindelijk de Philips MC70 gevonden. Deze set past qua specificaties bij mijn eisen (voorkeuzezenders, klok, timer, "goed geluid" [-> redelijk vermogen, surround mag er ook bij], cassettedeck, cdspeler, afstandsbediening). Specificaties:
Componenten:
tuner, versterker, cd-speler, cassettedeck
Tuner - versterker:
RDS
Klok
Timer
Surround
40 voorkeuzezenders
2 x 100 Watt muziekvermogen
Cassettedeck:
Auto reverse
CD-speler:
3 CD-wisselaar
CD RW compatible
Overig:
Hoofdtelefoonaansluiting
Afstandsbediening
2 2-weg luidsprekers van 18 x 26 x 22
Totale afmetingen excl. luidsprekers 18 x 24 x 32
Wat zijn jullie ervaringen? Raden jullie me het kopen van deze set aan (het bedrag dat ik maximaal wil besteden in acht nemend)?
Bij voorbaat dank
een aantal dagen ben ik nu op zoek naar een micro-hifi set. Ik wil maximaal zo'n 300 euro aan een set uitgeven. Na lang zoeken heb ik uiteindelijk de Philips MC70 gevonden. Deze set past qua specificaties bij mijn eisen (voorkeuzezenders, klok, timer, "goed geluid" [-> redelijk vermogen, surround mag er ook bij], cassettedeck, cdspeler, afstandsbediening). Specificaties:
Componenten:
tuner, versterker, cd-speler, cassettedeck
Tuner - versterker:
RDS
Klok
Timer
Surround
40 voorkeuzezenders
2 x 100 Watt muziekvermogen
Cassettedeck:
Auto reverse
CD-speler:
3 CD-wisselaar
CD RW compatible
Overig:
Hoofdtelefoonaansluiting
Afstandsbediening
2 2-weg luidsprekers van 18 x 26 x 22
Totale afmetingen excl. luidsprekers 18 x 24 x 32
Wat zijn jullie ervaringen? Raden jullie me het kopen van deze set aan (het bedrag dat ik maximaal wil besteden in acht nemend)?
Bij voorbaat dank