Toon posts:

[HiFi] Philips MC70

Pagina: 1
Acties:
  • 393 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

een aantal dagen ben ik nu op zoek naar een micro-hifi set. Ik wil maximaal zo'n 300 euro aan een set uitgeven. Na lang zoeken heb ik uiteindelijk de Philips MC70 gevonden. Deze set past qua specificaties bij mijn eisen (voorkeuzezenders, klok, timer, "goed geluid" [-> redelijk vermogen, surround mag er ook bij], cassettedeck, cdspeler, afstandsbediening). Specificaties:

Componenten:
tuner, versterker, cd-speler, cassettedeck

Tuner - versterker:
RDS
Klok
Timer
Surround
40 voorkeuzezenders
2 x 100 Watt muziekvermogen

Cassettedeck:
Auto reverse

CD-speler:
3 CD-wisselaar
CD RW compatible

Overig:
Hoofdtelefoonaansluiting
Afstandsbediening
2 2-weg luidsprekers van 18 x 26 x 22
Totale afmetingen excl. luidsprekers 18 x 24 x 32

Wat zijn jullie ervaringen? Raden jullie me het kopen van deze set aan (het bedrag dat ik maximaal wil besteden in acht nemend)?

Bij voorbaat dank

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:05

mr_petit

opperprutser

heb je al geluisterd :?

Bij dit soort setjes wordt de kwaliteit vaak altijd bepaald door de kwaliteit van de boxen (wat dus 9 van de 10 keer werkelijk bagger is).
In zo'n geval zegt het vernogen nix (geeneens hoe hard ie kan, het rendement van je speakers werkt effectiever).

Ik zou gewoon een heel droog lijstje van wensen maken (ab->ja/nee enz) en dan gewoon bij de :X mediamarkt :X gaan luisteren ofzo

edit:

Welkom op GoT :*)

[ Voor 6% gewijzigd door mr_petit op 19-12-2002 21:06 ]

"man is not truly one, but truly two,"

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:02
"Redelijk vermogen" is totaal niet interessant, en al helemáál niet bepalend voor de geluidskwaliteit (of muziekkwaliteit, zo je wilt :)).

Verwijderd

Topicstarter
Oh, ok, bedankt voor jullie reacties :) (BTW, mr_petit, tnx :))
Ik heb tot nog toe alleen op Internet gezocht en de Philips CM70 LEEK mij de beste optie... Ik heb m nog niet irl beluisterd... Is er iemand die deze set heeft (gehad) en die zijn/haar ervaringen delen?

edit:
BTW, een belangrijke "specificatie" is ook dat de set kwalitatief goed is...voor zover dat mogelijk is in de prijsklasse tot ca. €300...:p

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 22:50 ]

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 22:44:
Oh, ok, bedankt voor jullie reacties :) (BTW, mr_petit, tnx :))
Ik heb tot nog toe alleen op Internet gezocht en de Philips CM70 LEEK mij de beste optie... Ik heb m nog niet irl beluisterd... Is er iemand die deze set heeft (gehad) en die zijn/haar ervaringen delen?

edit:
BTW, een belangrijke "specificatie" is ook dat de set kwalitatief goed is...voor zover dat mogelijk is in de prijsklasse tot ca. €300...:p
deze?

Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B000068NQE.02.LZZZZZZZ.jpg

'k heb de voorloper ervan veel verkocht, en die klonk voor z'n geld prima, alleen kwamen ze nog wel een terug met een defecte cd-wisselaar

Verwijderd

Wat voor Stereotoren hebben de tweakers ?/ daar staat wel wat moois bij :)

/edit: Ow je bent nieuw :P Welkom @ GoT dan, je zult waarschijnlijk in de faq al hebben gelezen dat je nog niet in de HK kan, en dat topic dat ik hierboven geef staat daar...

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 22:58 ]

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

ik heb zelf een philips setje uit die prijs klasse met hetzelfde vermogen en hiervan zijn de boxen zeer goed. je kunt er een bass mee maken waar een subwoofer jaloers op word. maar ook gewoon normaal muziek spelen. ik heb ipv de eigen boxen mijn pa`s magnat`s er een tijdje op gehad en dat klonk ongeveer hetzelfde.

euhmmmm

Pagina: 1