[reacties] reactie page niet gelijk met instellingen myt.net

Pagina: 1
Acties:

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Als ik kijk op de alle-reacties pagine dan zie ik tot mijn grote spijt dat deze pagina de instellingen niet overneemt. Ik heb reacties ingesteld op -1 aangezien het modgedrag van Tweakers erg slecht is(er komt verandering in... :*) ). Mara nu kom ik op de reactie pagina worden lle reacties laten zien vanaf 0, vink minderz |:( .
Is dat te fixen?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die pagina wordt standaard geshowed met reacties vanaf het niveau 0. Die instelling wat jij zegt is alleen voor de reacties in de de frontpage-items. Als je in het reactie overzicht een ander niveau wilt zien, moet je het niveau zelf kiezen :).

• Alex
Robin Vreuls schreef op 19 December 2002 @ 20:07:
Die pagina wordt standaard geshowed met reacties vanaf het niveau 0. Die instelling wat jij zegt is alleen voor de reacties in de de frontpage-items. Als je in het reactie overzicht een ander niveau wilt zien, moet je het niveau zelf kiezen :).
Jammer, leek me wel handig :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan het wel posten in devtrack.tweakers.net en het aangeven als feature :). Mocht het erdoorheen komen, houdt er dan wel rekening mee dat dit dan op een lage prioriteit wordt gezet. Het idee is an sich niet slecht :).

• Alex
Robin Vreuls schreef op 19 december 2002 @ 20:52:
Je kan het wel posten in devtrack.tweakers.net en het aangeven als feature :). Mocht het erdoorheen komen, houdt er dan wel rekening mee dat dit dan op een lage prioriteit wordt gezet. Het idee is an sich niet slecht :).
We luv ya Robin ;) O+ :P
Zal het komende weke eventjes posten met nog wat dingetjes die in dat bolle achterhoofdje van me zitten.

- Giphart