Toon posts:

Nieuwste MSN Messenger & ICS

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Laatst was er weer een update voor MSN messenger 5.0 verhelpt dit het grote ICS(NAT)-MSN probleem? Naar mijn weten heeft MSN 5.0 standaard dit probleem nog niet opgelost met betrekking tot file share & video. :?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Changelog lezen? Die is er vast wel :)

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
zmn schreef op 19 december 2002 @ 19:57:
Changelog lezen? Die is er vast wel :)
Mjah, MSN staat dus bekend om zijn waardeloze changelist, soms heb je wel es een changelist van iets dergelijks: "Enige kleine veranderingen", and that's it!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, als je mij een link kan geven waar die changelog op staat; graag.

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 20:03:
Nou, als je mij een link kan geven waar die changelog op staat; graag.
Changelist :?
Kleine update: versie 4.7.0105
Vrijgegeven op 21 oktober 2002

Diverse kleine verbeteringen

Kleine update: versie 4.6
Vrijgegeven op 12 december 2001

Deze nieuwe versie biedt onder meer:
Invoegtoepassingen voor Windows Messenger
Deze nieuwe architectuur stelt ontwikkelaars van andere producenten in staat om Windows Messenger versie 4.6 uit te breiden met opwindende nieuwe functies, zoals e-mail, Chat, mobiele tekstberichten en meer. Dankzij de invoegtoepassingen-architectuur is Windows Messenger nog makkelijker en leuker in het gebruik en kan de sector er nieuwe, innovatieve toepassingen voor ontwikkelen.

Gebruikers kunnen hier klikken voor een lijst met beschikbare invoegtoepassingen voor Windows Messenger.

Andere producenten die geïnteresseerd zijn in het aanbieden van invoegtoepassingen voor Windows Messenger kunnen hier klikken voor meer informatie.

Aanvullende computer-naar-telefoonopties
Ondernemingen kunnen het kiesvenster in Windows Messenger aanpassen, zodat gesprekken van computer naar telefoon worden gerouteerd via een door de IT-afdeling gekozen serviceprovider. Hierdoor kunnen de kosten van interlokale gesprekken voor je organisatie worden teruggebracht en komen nieuwe, in Windows Messenger geïntegreerde services beschikbaar. Je profiteert bovendien van direct bellen vanaf je computer.

Andere verbeteringen
Deze update biedt ook verbeteringen in de Helpfunctie, meer informatie bij foutmeldingen, meer flexibiliteit bij het wijzigen van het formaat van het gespreksvenster en andere kleine prestatieverbeteringen.

[ Voor 82% gewijzigd door AK47 op 19-12-2002 20:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar das die van windows messenger ( ik bedoel MSN messenger 5.0 )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 20:22 ]

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 19:57:
Laatst was er weer een update voor MSN messenger 5.0 verhelpt dit het grote ICS(NAT)-MSN probleem? Naar mijn weten heeft MSN 5.0 standaard dit probleem nog niet opgelost met betrekking tot file share & video. :?
Boeiúh .. lekker poortjes mappen ... of een Draytek vigor 2200e kopen ... die mapt de poortjes vanzelf voor inkomende files _/-\o_

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.