Jetway Mini-ITX bordje : B860T vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 13:22

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Quote van http://www.jetway.com.tw/...socket370/B860T/B860T.htm
FEATURES
Support Socket 370 processor for Intel Tualatin PentiumÒ III Coppermine TM (FCPGA) , Celeron TM (FCPGA) Processor,Cyrix C3 Optimized for 133MHz Front Side Bus Frequency
VIA VT8601A chip integrated a high performance North Bridge,advance hardware 2D/3D GUI engine and South Bridge VT82C686B with Super I/O
Support ATA 100
On chip VGA Support Hardware DVD Playback
Software Audio Controller With On Board CODEC Compliant to AC97' V2.1
PC'99 Ready & PC'99 Colorful I/O Ports Design
Support USB Controller & PS/2 Mouse , Standard IR (infrared) Function
Provide extra " three-wire" fans connectors
PC Health Monitoring On Post Screen
Jumperless
Magic Install
Y2K Compliant
ACPI Supporting For OS Directed Power Management
Modem Ring remote wake up
RTC alarm wake up
Wake on LAN For OS
Support software suspend & power off
Power Button Ride (Instant off or Delay 4 second power off)
Ik heb dus dit bordje, maar er zit maar 1 PCI-slot op. NU zijn er voor de VIA Epia van die leuke risercards, welke van 1 PCI-slot 2 sloten maken... Nu vraag ik me dus af of die riser ook in dit jetway bordje past...

Ik heb er verder in zitten: Celly 1300, 256MB, 80GB...

De behuizing is nu nog een standaard miditower, wordt een hele kleine case, maar dat komt ooit wel in /22 ....

Ik wil er een Hercules 9000PCI en een Audigy bij op, en dat past nie in 1 PCI slot... Wie helpt me verder?

Afbeeldingslocatie: http://www.jetway.com.tw/evisn/product/socket370/B860T/B860T.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Skef op 19-12-2002 19:41 . Reden: Plaatje toegevoegd... ]

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Dude! waar heb je die gehaald en voor hoeveel, ben ik al een tijd naar op zoek!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:15

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Er bestaan zogenaamde PCI-risers. Waarmee je dus 2 (of meerdere) PCI sloten krijgt. In de search heb ik dit gevonden.

[ Voor 47% gewijzigd door AxzZzeL op 19-12-2002 19:47 ]

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Ik heb 'm gehaald bij Lexcom (www.lex.com.tw), en die zitten in Den Bosch... Het was € 100 oid...

AxzZzel : Dat die risers bestaan weet ik, dat noem ik ook in mijn post, ik vraag me dus af of die riser ook er in werkt (voordat ik er een aanschaf)

Nogmaals @ AxzZzel : Die risers werken vaak met een flatcabletje met daaraan een heel klein PCI-dingetje, Procase verkoopt ze ook.

Er is volgens mij maar een soort riser wat van 1 slot 2 sloten maakt, en ik wil graag weten of dat dus werkt........

[ Voor 35% gewijzigd door Skef op 19-12-2002 19:50 ]

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:15

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Skef schreef op 19 December 2002 @ 19:49:
AxzZzel : Dat die risers bestaan weet ik, dat noem ik ook in mijn post, ik vraag me dus af of die riser ook er in werkt (voordat ik er een aanschaf)
Sorry, heb je post niet helemaal gelezen |:(

Maar, het is volgens mij ook op je Jetway mobo te gebruiken omdat het universeel is. Op die site waar ze zo'n ding verkopen zie ik ook niets staan van "only designed for VIA motherboards" ofzoiets.

Ik zie hier trouwens een review, maar das weer met 1 riser: http://www.mini-itx.com/reviews/ga610i/page6.asp

[ Voor 18% gewijzigd door AxzZzeL op 19-12-2002 19:56 ]

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Ik heb inmiddels ook jetway even op een mailtje getrakteerd, kijken hoe snel ze antwoorden.

Ow ja, voor degenen die er een aan willen schaffen: Hij wordt ook verkocht onder de naam Bona BN860T... Is precies hetzelfde!

Het antwoord van jetway zal ik hier natuurlijk posten!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:25
Hij support celerons tot 1.2Gig. Jammer dat dit niet hoger kan

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Huh? Ik heb er nu een 1.3 in zitten, en dat draait perfect hoor (ik tik er zelfs dit berichtje op)...

Waarschijnlijk een oude spec, uit de tijd dat celly's nog nie verder gingen dan 1.2?

• Underground75
Zou die ook 2.2Gig aankunnen denk je, dan wordt het interessant voor bv een DivX en MP3 box. Ik weet dat dit ook met minder kan maar ja.

Verwijderd

op een socket 370??¿¿

• Underground75
|:( |:( |:( 8)7 8)7 Stom, stom, stom. Ik heb niet goed gekeken, de 2.2 is een socket 478 dus dit kan helemaal niet. Ik had alleen naar Celeron gekeken niet naar de socket waarde.

[ Voor 71% gewijzigd door Underground75 op 20-12-2002 07:39 ]

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
The Undertaker: Een celeron 2.2 pas interessant MP3 / DivX bak? Ik weet niet wat voor files jij hebt, maar ik draai momenteel op die bak windows XP, en gebruik 'm dus al als MP3 / DivX / DVD bak...

En dat draait best strak (alleen het beeld en geluid mag iets beter, vandaar de vraag over de riser)...

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Heb net een mailtje van Jetway terug ontvangen, en daarin zeggen ze:

YES! YOU CAN USE THE RISER CARD!

Dus dit kan mooi ;)

Pagina: 1