Ik moet morgen een CS server (deticated) opzetten voor een LAN-party @ school. Nou heb ik de volgende dingen al gedaan:
Half-Life geinstalled
HL 1110 update gedraaid
CS 1.5 update gedraaid
HLServer 4110 update gedraaid
M'n cfg's ingesteld:
autoexec.cfg:
server.cfg:
Nou zit ik met het eerste probleem:
De server wordt een LAN server (vandaar ook dat -noipx en sv_lan 1), maar hij wil met de 'buitenwereld' verbinden:
En dan loopt die meestal vast
. Hoe kan ik deze mogelijkheid uitschakelen?
En zijn er programma (met een GUI) waarmee ik alles kan instellen (dus een prog voor n00bs zeg maar)?
Zitten er trouwens nog fouten in m'n cfg's?
* Milenco ziet door de bomen het bos niet meer
Half-Life geinstalled
HL 1110 update gedraaid
CS 1.5 update gedraaid
HLServer 4110 update gedraaid
M'n cfg's ingesteld:
autoexec.cfg:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| -nomaster -game cstrike -port 27015 –noipx +log on +maxplayers 20 +map cs_siege |
server.cfg:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| // Use this file to configure your DEDICATED server. // This config file is executed everytime the server changes levels. // disable autoaim sv_aim 0 // disable clients' ability to pause the server pausable 0 // maximum client movement speed sv_maxspeed 320 // 20 minute timelimit mp_timelimit 20 mp_limitteams 2 mp_friendlyfire 0 mp_tkpunish 1 sv_cheats 0 hostname "-=Mr2Cool4U's CS 1.5 Deticated Server=-" sv_lan 1 sv_maxupdaterate 100 rcon_password *blaaat* |
Nou zit ik met het eerste probleem:
De server wordt een LAN server (vandaar ook dat -noipx en sv_lan 1), maar hij wil met de 'buitenwereld' verbinden:
code:
1
| Downloading Security Module from Speakeasy.net .... |
En dan loopt die meestal vast
En zijn er programma (met een GUI) waarmee ik alles kan instellen (dus een prog voor n00bs zeg maar)?
Zitten er trouwens nog fouten in m'n cfg's?
* Milenco ziet door de bomen het bos niet meer