[W&G] Specifiekere vraag

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 15:02
Ik had net een vraag gesteld over w3c-validatie. Deze thread werd door cheetah gesloten, omdat dit te algemeen was. Ik dacht dat dat juist de bedoeling was, maar oke. Ik zou dus een specifiekere vraag moeten stellen.
Voordat mn volgende vraag op slot gaat vraag ik het maar ff, ik mag dus nu wel ff een duidelijkere vraag stellen over (bijv) hoe ik nu de hoogte van een tabel definieer?

Verwijderd

Dat bedoel ik dus, daar heb ik nu al zó vaak iets over uitgelegd. Van tables hoef je nooit een hoogte in te stellen, en anders gebruik je ze gewoon verkeerd. En dat kun je zowel op het forum lezen, als op www.w3.org.

Als je zelf zo graag aan standaarden wilt voldoen, dan moet je eerst begrijpen waarom ze er zijn, en wat de doelstellingen van een bepaalde techniek zijn. Valideren doe je niet omdat dat cool is, je doet het om te controleren of je wel op de juiste manier over je site hebt nagedacht.

Echter heb ik niet het idee dat dát nu je doel is, jij komt met de vraag: 'zo wil ik het hebben, hoe doe ik dat?'
Lees nu eens op deze pagina de inleidende tekst, en probeer te begrijpen hoe fout jouw vraag is.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 15:02
Dus als ik het goed begrijp is het idd de bedoeling dat dit soort dingen via css worden meegegeven? Ik snap eerlijk gezegd de gedachte hierachter niet helemaal, het lijkt er alleen maar omslachtiger van te worden, maar ik zal de rest eens doorlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Als je leest wat er in dat verhaal staat, dan zie je dat bij een nieuwere versies van HTML, de height tag mogelijk gaat verdwijnen. Internet explorers moeten oudere versies van HTML blijven ondersteunen.
User agents should continue to support deprecated elements for reasons of backward compatibility.
Je bent niet verplicht stylesheets te gebruiken. Maar het word je wel aangeraden.

[ Voor 7% gewijzigd door HawVer op 20-12-2002 11:30 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

een discussie als "waarom valideren" kan dat in W&G eigenlijk? Daarin kunnen dit soort dingen aan de orde komen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 13:43
Ja, dat kan.

Maar Cheatah legt 't hierboven al aardig uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Dr_Frickin_Evil heeft een redelijk specifiek probleempje waar geen discussie voor nodig is. My 2 cts

http://hawvie.deviantart.com/

Pagina: 1