Toon posts:

USB probleem met p4pe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn chieftec kast een front USB ingebouwd, deze zit aangesloten op de interne I/O usb aansluiting van een Asus P4PE moederbord.

Mijn sony digitale camera en sidewinder precision 2 werken goed via deze front USB aansluiting.

Echter de Pendrive USB2 256mb geeft aan : onbekend apparaat. op de aansluiting aan de achterkant werkt hij wel gewoon.

USB2 drivers zijn via SP1 geinstalleerd
de interne USB aansluiting ondersteunt USB2
het USB frontje is origineel Chieftec, besteld bij informatique.

Iemand een idee waarom de Pendrive bij het front USB niet werkt.?

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Is dat frontje wel bedoeld voor USB2 dan? Ik bedoel , heeft dat geen andere kabels oid nodig? Of is dat ook allemaal hetzelfde?

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Eth3r3al schreef op 19 december 2002 @ 19:31:
Is dat frontje wel bedoeld voor USB2 dan? Ik bedoel , heeft dat geen andere kabels oid nodig? Of is dat ook allemaal hetzelfde?
Ja maar die Pendrive werkt ook op USB1!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een helder idee?

Verwijderd

nou ik denk dat je misschien een usb 1 front aansluiting hebt, maar een usb 2 op je mainboard.... welke kleur heeft de o.b. connector voor je usb? is die blauw? dan is het usb, en je kabel naar je front usb is die enkel of bestaat die uit twee kabels? een kabel is die usb 1 en twee kabels is die usb 2... ff chekke.. daar zou het probleem kunnen zitten usb 1 front aansluiting en usb 2 O.B.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 11:01:
nou ik denk dat je misschien een usb 1 front aansluiting hebt, maar een usb 2 op je mainboard.... welke kleur heeft de o.b. connector voor je usb? is die blauw? dan is het usb, en je kabel naar je front usb is die enkel of bestaat die uit twee kabels? een kabel is die usb 1 en twee kabels is die usb 2... ff chekke.. daar zou het probleem kunnen zitten usb 1 front aansluiting en usb 2 O.B.
Het is een dubbele kabel d'r staat zelfs usb2 op! aangesloten volgens schema P4PE!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk doet die Pendrive het alleen op de roothub, de primaire usb aansluiting? Heb je wel bij meer apparaten.
Pagina: 1