Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Verwijderd
Verwijderd
en ik zou wel ff een fingergrill ervoor zetten, is veiliger en mooier
zo dus
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 19:08 ]
ik zou er alleen nog wel een fanguard voor zetten.
alleen is het jammer dat je 2 frontjes moet gebruiken. verkopen ze die dingen niet 'aan elkaar' (dus gewoon van die losse frontjes maar dan 2 keer zo hoog)
n54 power!
Heb ze aan elkaar geplakt dusPastasaus schreef op 19 December 2002 @ 19:06:
netjes.
ik zou er alleen nog wel een fanguard voor zetten.
alleen is het jammer dat je 2 frontjes moet gebruiken. verkopen ze die dingen niet 'aan elkaar' (dus gewoon van die losse frontjes maar dan 2 keer zo hoog)
Btw me stikker is wel gaaf hé
[ Voor 16% gewijzigd door Keesr op 19-12-2002 19:08 ]
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
zal waarschijnlijk wel goed koelen, en daar gaat het om
als je ze in de originele staat laat zijn ze idd om teLooki schreef op 19 December 2002 @ 19:17:
sorry maar die aopen kasten beginnen me de strot uit te komen.. tis niet dat ik je moet niet goed vind (ga zo door zou ik zeggen) .. maar die dingen heeft iedereen in de huikamer staan en zijn nog lelijk ook..(vind ik)
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
gezellige huiskamer
[/beetje offtopic]
Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !
Op http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=169 is een inkoopactie met allemaal gave spullen (waaronder wat fans voor in je pc)
De site van laupro lijkt nu een beetje down te zijn...
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik heb een vogel hoorFXL schreef op 19 december 2002 @ 20:42:
tja, ik zou er zeker een fingerguard voorzetten.. lijkt mooier (persoonlijk vindt ik dit soort blowholes niet mooi om voorin een case te plaatsen, magoed it does the job) en is veiliger... straks gebeurt er nog wat met je cavia
Hmm, beetje "minder" afkrakend mag ook wel hoor.. Sjonge jongeTriple X schreef op 20 december 2002 @ 00:01:
ik vind um maar lelijk want een lelijke kast kan je niet mooier maken met een lelijke hd cooling oplossing
Meabie z'n LaserCUT fingerguard voor doen zal Cool staan
Verwijderd
Alleen vind ik de kast niet zo mooi, maar met die fan erin is 'ie er niet lelijker op geworden!
Groeien die bij jou op zolder SCSI schijfjesKeesr schreef op 19 december 2002 @ 19:02:
Heb laatst van de zolder mijn 2, UW II SCSI Schijfjes gehaald van 18 gb en ze in mijn p.c gebouwd, het probleem echter was dat ze te warm werden.
Ik wil ook zo'n zolder
Me, myself & I
Verwijderd
die worden bij hem geboren, vandaar dat ze nog warm warenBestiole schreef op 20 december 2002 @ 11:51:
[...]
Groeien die bij jou op zolder SCSI schijfjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook zo'n zolder
Maarleuk gedaan, alleen de afwerking kan wat beter maard at is al genoeg gezegd
Daar word ook nog aan gewerkt, moet nog even een mooie fingerguard halen bij de electronica zaak in de buurt! Maar ik post die pic binnekort welVerwijderd schreef op 20 december 2002 @ 12:10:
[...]
die worden bij hem geboren, vandaar dat ze nog warm waren
Maarleuk gedaan, alleen de afwerking kan wat beter maard at is al genoeg gezegd

of

of zoiets

of een grilletje:

Nog meer nodig? Check de ia van KingOfDos: http://www.laupro.nl/ia/?id=169
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
Laat jouw prachtig ge'mod'de (nieuw woord) Lian-Li of Chieftec dan eens zien jochie.......Triple X schreef op 20 December 2002 @ 00:01:
ik vind um maar lelijk want een lelijke kast kan je niet mooier maken met een lelijke hd cooling oplossing
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
-Je die sticker met dat 6.1 en doodshoofd eraf haald
-Je je kast zwart spuit
-Je er een grilletje voor zet...
Verwijderd

Coolermaster H.H.D. Cooler.
Verwijderd
Verwijderd
het is allemaal lichtjes en raampjes tegenwoordig....
HEb ik zelf ook hoor, daar niet van....:))
misschien, dat je het met het rubber diepte in kan maken...zou wel leuk staan...
The more I learn, the less I know, I just realised
(no offense)
/ontopic:
Zelf zou ik t niet doen zo'n mod.. vind t niet mooi.. maar goed das mijn smaak
Ga door met modden, zodat je meer werk van jouw hand kan showen