hoi mensen
gisteren speelde ik wat mp3's vanop mijn raid array en plots gaat men systeem hangen
Specs:
3ware escalade 7850 ( 8 port version )
port 0: WD1200JB
port 1: WD1200JB
port 2: WD1200JB
port 4: Maxtor 60GB
IDE0 Master (OS): WD1000BB
Windows XP wil niet meer laden (blijft gewoon hangen bij het laden, zo bij die schuivende blokjes)
Ik voerde een emergency recovery uit waarop het systeem wel wou laden.
Maar als ik men raid array tevoorschijn haalde in de explorer hing het systeem.
Ik heb dan maar winXP geherinstalleerd.
De controller wordt door winXP niet herkend (normaal) en stond in de device manager als Raid Controller.
Ik installeerde de drivers en opniew het probleem met het niet booten van windows
Ik heb de drivers van de website van 3ware geprobeerd en die van de bijgeleverde CDrom
Deze setup werkte al sinds september vlekkeloos (heeft op een LANparty vorige maand nog 2.2TB verzet
)
Ook ff vermelden dat het niet helpt om de disks van de controller los te koppelen
Specs:
Asus A7M266-D
Dual AMD MP 1800+
768MB DDR266
PCI config (bottom to top)
SB Live, empty, Asus PCI->USB2, Intel ServerAdapter Pro/1000 XT 10/100/1000Mbit, 3ware Escalade 7850
AGP:GeForce2 GTS
Bedankt!
gisteren speelde ik wat mp3's vanop mijn raid array en plots gaat men systeem hangen
Specs:
3ware escalade 7850 ( 8 port version )
port 0: WD1200JB
port 1: WD1200JB
port 2: WD1200JB
port 4: Maxtor 60GB
IDE0 Master (OS): WD1000BB
Windows XP wil niet meer laden (blijft gewoon hangen bij het laden, zo bij die schuivende blokjes)
Ik voerde een emergency recovery uit waarop het systeem wel wou laden.
Maar als ik men raid array tevoorschijn haalde in de explorer hing het systeem.
Ik heb dan maar winXP geherinstalleerd.
De controller wordt door winXP niet herkend (normaal) en stond in de device manager als Raid Controller.
Ik installeerde de drivers en opniew het probleem met het niet booten van windows
Ik heb de drivers van de website van 3ware geprobeerd en die van de bijgeleverde CDrom
Deze setup werkte al sinds september vlekkeloos (heeft op een LANparty vorige maand nog 2.2TB verzet
Ook ff vermelden dat het niet helpt om de disks van de controller los te koppelen
Specs:
Asus A7M266-D
Dual AMD MP 1800+
768MB DDR266
PCI config (bottom to top)
SB Live, empty, Asus PCI->USB2, Intel ServerAdapter Pro/1000 XT 10/100/1000Mbit, 3ware Escalade 7850
AGP:GeForce2 GTS
Bedankt!