Welke geheugenkaart voor me camera ?

Pagina: 1
Acties:

• Hansje22
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-12-2021
Hoi,
Ik wil voor de kerst meer geheugen hebben die ik in me digitale camera kan duwen. Ik weet niet precies wat voor kaart in kan gebruiken voor me camera, en al helemaal niet na het zien van deze pagina http://www.foto-video-shop.nl/geheugen.html ben ik erg confused geworden :?

het gaat om deze camera Fuji FinePix A201
en ik zou graag 64,128, of meer mb erbij willen hebben.

Mochten er meerdere soorten kaarten in passen, (want ik zie op die url dat de smart media kaart en de xd card wel erg veel op elkaar lijken) wat zijn dan de voordelen van de een ten opzichte van de andere soort kaart ?

Hopelijk zou iemand me kunnen helpen, want tsja de kerst is al dichtbij en emailen naar fuji ofzo zie ik ook niet echt zitten :)

Naja ... who can help me out !
thx in advance

Hansje

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

In de specs die ik via google vond staat dat er smartmedia kaartjes in gaan.... lijkt me duidelijk

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

De FinePix A201 gebruikt de SmartMedia™ cards. Dat die XD card er zo op lijkt is wel eigenaardig, voor zover is weet ik namelijk het linker deel van die foto de daadwerkelijke XD card. Misschien is dat andere deel wel een soort adapter om 'm als standaard SmartMedia™ card te gebruiken?

Verder weet ik alleen nog dat je van die SmartMedia™ cards ook nog een andere uitvoering hebt als je er ook audio op wilt opslaan, maar daar heb je met een A201 sowieso niets aan want die heeft volgens mij geen audio zoals de 40i (meteen een MP3 speler).

Nog eens een beetje verder gezocht, maar werkelijk nergens iets kunnen vinden over een XD-to-Smartmedia adapter of iets dergelijks. Aangezien die site uit je post ook nogal goedkoop aan doet denk ik dat ze gewoon het plaatje ergens anders gejat hebben en te lui (of te dom) zijn geweest om de SmartMedia™ card er vanaf te halen. :-)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 19:24 ]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:53
Heb je geen manual ?!
Dit zijn vragen die je zelf toch wel op kunt lossen ... (www.fuji.nl, www.google.nl, en ga maar door !)

-

• Hansje22
Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 19:13:
De FinePix A201 gebruikt de SmartMedia™ cards. Dat die XD card er zo op lijkt is wel eigenaardig, voor zover is weet ik namelijk het linker deel van die foto de daadwerkelijke XD card. Misschien is dat andere deel wel een soort adapter om 'm als standaard SmartMedia™ card te gebruiken?

Verder weet ik alleen nog dat je van die SmartMedia™ cards ook nog een andere uitvoering hebt als je er ook audio op wilt opslaan, maar daar heb je met een A201 sowieso niets aan want die heeft volgens mij geen audio zoals de 40i (meteen een MP3 speler).

Nog eens een beetje verder gezocht, maar werkelijk nergens iets kunnen vinden over een XD-to-Smartmedia adapter of iets dergelijks. Aangezien die site uit je post ook nogal goedkoop aan doet denk ik dat ze gewoon het plaatje ergens anders gejat hebben en te lui (of te dom) zijn geweest om de SmartMedia™ card er vanaf te halen. :-)
dankje voor je antwoord!

• Hansje22
Juicy schreef op 19 December 2002 @ 19:27:
[...]

Heb je geen manual ?!
Dit zijn vragen die je zelf toch wel op kunt lossen ... (www.fuji.nl, www.google.nl, en ga maar door !)
jawel smartmedia staat er in, maar ik zag op die ene site zoveel verschillende kaartjes dat ik dacht dat er misschien tegenwoordig ook meer in kan, dus vroeg het me af, dus ik hou het dan maar op smartmedia kaartjes die ik in me verlanglijstje voor de kerst opschrijf :)
Pagina: 1