Toon posts:

GBA snoer voor Nintendo Gamecube

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een GBA Cable voor de Gamecube gekocht, maar hij werkt niet. (trouwens van Bigben)
Mijn eerste vraag is hoe moet hij eigenlijk werken?
En of de Bigben versie minder opties heeft, klopt dat of niet?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat werkt alleen met spellen die daarvoor ontworpen zijn, toch? Geloof dat dat Sonic spel tot nu toe een van de weinigen was.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij niet want dit las ik op nintendo site :
als je kirby gaat spelen, en hij valt onderuit beeld, dan komt ie op je handheld terecht enz enz... je kan ook cube spellen op de handheld laden en dan daarmee in de auto verder spelen enz enz........het is echt heel wat

Dit is van het spel SSBM (die ik heb) en daar doet hij ook niks.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 18:57:
Volgens mij niet want dit las ik op nintendo site :
als je kirby gaat spelen, en hij valt onderuit beeld, dan komt ie op je handheld terecht enz enz... je kan ook cube spellen op de handheld laden en dan daarmee in de auto verder spelen enz enz........het is echt heel wat

Dit is van het spel SSBM (die ik heb) en daar doet hij ook niks.
Nou, nee. Die poster hierboven heeft gelijk. Sonic is echt een van de weinige spellen die deze feature ondersteunt. Ik en vele andere weten helemaal niets af
van het feit dat Kirby in je GBA komt als hij in SSBM van het scherm afvalt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het moet volgens mij echt op de doos van het Cube/GBA spel staan willen de games met elkaar kunnen samen werken :)

The devil is in the details.

Pagina: 1