Ik zit te twijfelen om voor mijn KEF Q1 een aantal spikes te halen, althans voor de fronts (L/R)
1. Hebben spikes überhaupt nut, of is het een verhaaltje uit de audiofiele wereld?
2. Mijn boxen wegen maar iets van 5KG. De verkoper zei dat dit eigenlijk te weinig is om de spikes echt goed te laten functioneren. Is dit waar?
3. (Het "mag dit" gedeelte
) Kan ik volstaan met 3 spikes per boxen? Ten eerste scheelt het geld, maar ten tweede wordt dan het gewicht per spike vergroot. (compenseert misschien het verschijnsel van de verkoper
) Ik denk dat ik de boxen wel stabiel kan krijgen op drie spikes...
4. Sinds ik pakket in mn kamer heb, is de bas wat minder strak en zwaarder geworden. Compenseren de spikes dit?
5. Zit er erg veel verschil tussen de spikes? Ze zijn best duur (voor 8 stuks iets van FL. 100 ofzo) maar zit er verschil tussen duurdere en minder dure?
Ben benieuwd wat de nuchtere gotter hiervan zal zeggen
1. Hebben spikes überhaupt nut, of is het een verhaaltje uit de audiofiele wereld?
2. Mijn boxen wegen maar iets van 5KG. De verkoper zei dat dit eigenlijk te weinig is om de spikes echt goed te laten functioneren. Is dit waar?
3. (Het "mag dit" gedeelte
4. Sinds ik pakket in mn kamer heb, is de bas wat minder strak en zwaarder geworden. Compenseren de spikes dit?
5. Zit er erg veel verschil tussen de spikes? Ze zijn best duur (voor 8 stuks iets van FL. 100 ofzo) maar zit er verschil tussen duurdere en minder dure?
Ben benieuwd wat de nuchtere gotter hiervan zal zeggen