6310i + o2 + laptop>internet

Pagina: 1
Acties:
  • 14 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 33142

Topicstarter
ik heb even een vraag,als ik een 6310i met een o2 abbo neem dan kost alles 0,15cent p/m en gprs 1,50 euro p/MB

kan ik als ik een verbinding heb gemaakt tussen mn 6310i en mn laptop(via irda bijvoorbeeld) dan gewoon internetten op mn laptop en mail enzo ophalen zoals ik nu thuis via de kabel ook doet,ik weet wel dat het veel langzamer zou zijn maar is dit mogelijk???

mijn dank is groot.

ps: crew,het grote nokia 6310i topic word niet meer gelezen en is dus vrijwel nutteloos om daar in te posten als je geen antwoord krijgt,willen julie daar aub rekening mee houden

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 15:33
[b]Anoniem: 33142 schreef op 19 december 2002 @ 17:40:
kan ik als ik een verbinding heb gemaakt tussen mn 6310i en mn laptop(via irda bijvoorbeeld) dan gewoon internetten op mn laptop en mail enzo ophalen zoals ik nu thuis via de kabel ook doet,ik weet wel dat het veel langzamer zou zijn maar is dit mogelijk???
Euh ja ;) (in principe wel)

handige links:
[rml][ Nokia] 6310 + GPRS[/rml]
[rml][ GSM] Nokia 6310 i.c.m. GPRS: ervaringen & info[/rml]
Nokia 6310 + notebook
misschien heb je hier nog wat aan

Suc6

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:03
Natuurlijk kan dat. Zie ook de reply van Klovan :)

'k zou btw gaan inbellen als je veel dataverkeer gaat genereren, dat is waarschijnlijk goedkoper dan via GPRS. Maar een beetje icq-en kun je dan bijvoorbeeld weer beter via GPRS laten lopen. Maar dat had je waarschijnlijk al bedacht ;)

Dit topic is gesloten.