[reacties] nieuwe mod-naam

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is het geen idee om een nieuwe "mod-naam" achtig iets te bouwen (met modnaam bedoel ik: +1 grappig, +1 inzichtvol) dat negatief mod, maar niet als troll of flame. Gewoon iets als: inzichtloos of kortzichtig. Dat gewoon voor mensen die niet goed nadenken over een bepaald onderwerp. ;)

Die optie mis ik namelijk "vaak".

misschien een idee?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
moderatie -1 onnozel
-1 Inzichtloos ?
-1 onzin?

Dit is al vaker gevraagd en uit bovenstaande topics kun je lezen dat het het gehouden wordt op basic tags, en we liever niet zien om er nog meer tags in te voeren :).

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik weet zeker dat het korte tijd geleden nog is langs geweest, maar ik kan zo snel niet vinden wat ik zoek... maar misschien is dit wat. :)

moderatie -1 onnozel
edit:
twee zielen, bijna één gedachte... Robin ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Harm op 19-12-2002 17:59 ]

• Plague
  • Niet online
-1 searchloos voor * Plague :P

[ Voor 10% gewijzigd door Plague op 19-12-2002 17:44 ]

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Wat misschien wel een idee is eens een FAQ te schrijven over wanener iets nou Troll is of Flaimbait....

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die is er: TMF FAQ

• Plague
  • Niet online
prog-konijn schreef op 19 december 2002 @ 18:16:
Wat misschien wel een idee is eens een FAQ te schrijven over wanener iets nou Troll is of Flaimbait....
Ja, DataBeest vroeg mij dat laatst ook al... Ik wist het verschill ook niet echt eik :+

Troll: Ongezouten mening die grof/ongefundeerd is en onder de gordel of insinueert.

Flamebait: Grove opmerking die op een persoon gericht is en/of grof taalgebruik.

Dat dacht ik iig ;)
Maar ik weet het ook niet :P

[ Voor 24% gewijzigd door Plague op 19-12-2002 18:22 ]

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

duidelijk, is al een topic over.

*op slot*

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.