• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
ik heb een philips vesta pcvc675k webcam aangeschaft,maar hij start op met windows,het groene ledje blijft branden,wat ik niet wil.
ik weet ook dat bij een schone win2000/xp install. hij dat niet doet,maar het is me opgevallen dat hij dat wel doet na de install. van mijn audigy.
ik kan nergens iets vinden waar ik dat uit kan zetten...
ook heb ik het proggie startupcpl,maar daar staat ie ook niet bij.
ik heb nu win2000,ik kan em niet afzetten,iets wat in xp nog wel kan:in; deze computer,dan onderin het ico aanklikken,dan komt het scherm met beeld,afsluiten en weg is ie...
wie weet hier iets op??
alvast bedankt

mijn systeem.

Verwijderd

PC Forrest Startman.. Kan je alle programma's mee zien die bij het booten opgestart worden.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Ehm, volgens mij hoort dat zo.

Ik heb een Philips PCA646VC (de voorloper van de Vesta reeks) met een rode led er bovenop, die aangaat wanneer de driver is geladen. Dat is ook zo bij mijn IntelliMouse.

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:01
MIschien staat ie in je opstartmap :?

• dynax
nee daar staat ie niet in...maar ik zal eens kijken of ik dat proggie te pakken kan krijgen...

mijn systeem.

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02 17:39
Ik heb een ToUcam Pro (opvolger van de Vesta's). En daar is het zo dat het lampje uitgaat als de driver geladen is. Dus al ben je met windows bezig en je hebt de driver niet geinstalleert, brand het lampje de hele tijd.

• dynax
misschien is het een soort standby...

mijn systeem.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik denk dat het door die USB aansluiting komt. Ik heb de PCVC680K en die heeft precies hetzelfde

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Pagina: 1