[DELL]cd-recorder[DELL]

Pagina: 1
Acties:

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:59
Mijn vriendin heeft een Dell optiplex GX110 pc. Hier zit een cd-rom in, en deze zou ik graag willen vervangen voor een cd-recorder. Nu komt het probleem, ik heb die kast open getrokken en toen zag ik dat er een soort laptop cd-rom in zat. Weet iemand van jullie waar ik een vervanger voor deze kan kopen. Zou wel leuk zijn als zij ook cdtjes kan branden.
Ik heb dus al gezocht bij dell en google.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
is een laptop loopwerk is wel gewoon te vinden hoor. Zoek maar eens op SlimLine.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:59
Ik kan geen slimline cd recorders vinden, kan je mij misschien een linkje geven?

Verwijderd

Je kan toch ook een externe cd brander kopen, lijkt mij ook wel een goede oplossing..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Alternate had een NEC cdrw in de aanbieding, geen idee of hij er nu nog staat. (ben er voor op zoek geweest voor een toshiba).

misschien is een externe fikker ook een oplossing. ik weet niet of het hier om een notebook of desktop gaat, maar met een desktop denk ik dat een externe misschien voordeliger is dan een slimline fikker. maar dat moet je zelf weten of je dat wel of niet wilt.

Maar bel DELL eens op, ze kunnen je makkelijk de info geven die je nodig hebt denk ik (was bij mij tenminste altijd wel zo).